miercuri, 27 aprilie 2011

PE SCURT: Nou spot Heineken. Manifest pentru joacă de la ConhnandJansen. Ogilvy, campanie pentru Poiana

PE SCURT: Nou spot Heineken. Manifest pentru joacă de la ConhnandJansen. Ogilvy, campanie pentru Poiana: "

Heineken lansează spotul The Entrance în România, din mai. CohnandJansen vine cu un manifest pentru joacă. Începând cu martie, Presage gestionează strategia de comunicare a DPD Romania.

Iar Ogilvy&Mather a dezvoltat cea mai recentă campanie de comunicare pentru Poiana, marca locală de ciocolată aflată în portofoliul Kraft Foods România.

Detalii, în continuare:


Despre spotul The Entrance

„The Entrance” este un spot TV de sinteză, campania pe Youtube beneficiind de 11 spoturi.

Click here to view the embedded video.

Spotul “The Entrance” a fost realizat în Amsterdam de agenţia Wieden+Kennedy. Eroul spotului realizează cea mai memorabila intrare în societate, în cadrul unei petreceri.

“Ideea creativă care stă la baza campaniei globale este atribuită publicului ţintă Heineken: intrarea în societate a oricărui tânăr este marcata de teama de a părea provincial sau amator şi de dorinţa de a avea o prezenţă socială unică, şarmantă, oferită de experienţa Heineken”, se arată în comunicatul de presă care anunţă lansarea spotului.

Spotul a fost realizat de cunoscutul regizor Friedrik Bond şi de creativii Mark Bernath şi Eric Quennoy. Spotul a fost filmat în Barcelona.

Manifest pentru joacă de la CohnandJansen JWT

CohnandJansen JWT, agenţia de media Starcom şi Oreo, brand de biscuiţi din portofoliul Kraft Foods, au lansat campania Manifestulpentrujoaca.ro, un site unde parintii pot câştiga premii pentru copii în perioada 7 martie – 2 mai.

“Campania se derulează exclusiv online, timp de opt săptămâni. Obiectivul este de a atrage atenţia mamelor şi a le determină să împartă şi cu alţii momentele minunate pe care cei mici le petrec cu cei dragi şi Oreo: o clipă de linişte, un zâmbet sau un râs vesel cu bunicii, tăticii sau frăţiorii lor”, sspun cei de laCohnandJansen JWT.

Despre noul cont al Presage

Presage a câştigat contul DPD (Dynamic Parcel Distribution) în urma unui pitch demarat în decembrie 2010, la care au fost invitate alte 3 agenţii.

Presage oferă DPD România consultanţă în comunicare corporativă, furnizând servicii de relaţii publice şi comunicare B2B, precum şi consultanţă în implementarea politicilor de CSR şi suport în event management.

“Floarea” Ogilvy pentru Poiana

Noua campanie ce debutează cu spotul “Floarea” sugerează faptul că bucuria şi distracţia nu sunt condiţionate de anumite locuri, sau circumstanţe speciale, ori de personaje extravagante; tot ce îţi trebuie pentru a te simţi bine este prezenţa celor dragi şi un pic de … inspiraţie.” – a declarat Cătălin Georgescu, Copywriter Ogilvy&Mather.

Click here to view the embedded video.

Spotul a fost realizat în colaborare cu casa de productie Saga Film, în regia lui Kostas Maroudis, iar vizualul campaniei de print a fost realizat de fotograful Ciprian Tantareanu.

"

Niciun comentariu: