sâmbătă, 23 aprilie 2011

Vîntu: Discuţia în care îl ameninţ pe Ghiţă, înregistrată special pentru Blejnar. Ne-am amuzat - Mediafax

Vîntu: Discuţia în care îl ameninţ pe Ghiţă, înregistrată special pentru Blejnar. Ne-am amuzat - Mediafax: "În acest context a avut loc discuţia de la Pucheni, din 2 aprilie, a susţinut Vîntu la instanţă. 'L-am ameninţat cu moartea, i-am spus că-l împuşc, l-am înjurat, l-am făcut hoţ, încercând să pară cât mai credibilă discuţia. Ghiţă avea tehnica la el cu acordul meu', a spus Vîntu, care a adăugat că ulterior a aflat că acea înregistrare a fost făcută cu ştiinţa Parchetului, a SRI şi a Judecătoriei Sectorului 5.

'Ne-am amuzat amândoi', a conchis Sorin Ovidiu Vîntu în faţa instanţei care a decis cercetarea lui în libertate pentru şantajarea lui Sebastian Ghiţă."

Niciun comentariu: