sâmbătă, 23 aprilie 2011

Vîntu: Ghiţă mi-a spus că vrea un loc la masa de joc, a cerut susţinere pentru Ponta la preşedinţie - Mediafax

Vîntu: Ghiţă mi-a spus că vrea un loc la masa de joc, a cerut susţinere pentru Ponta la preşedinţie - Mediafax: "'L-am întrebat pe dl. Ghiţă ce vrea, mi-a spus că vrea un loc la masa de joc, că nu-l interesează din punct de vedere editorial, că vrea să finanţeze Realitatea TV pentru a pune capăt problemelor financiare ale acesteia, dorind în schimb un contract de management pe cinci ani şi susţinerea pentru preşedinţie a lui V. Ponta. Această susţinere urma să o realizeze el prin intermediul postului. I-am spus că nu am nimic împotrivă, dar că din punct de vedere editorial nimeni nu poate controla în întregime o instituţie media. El mi-a spus că măcar încearcă să-i vândă această iluzie lui V. Ponta',"

Niciun comentariu: