luni, 30 mai 2011

Fane Jeg a semnat cu Ring

Fane Jeg a semnat cu Ring: "

Fotograful Ștefan Ioniță (cunoscut ca Fane Jeg) a semnat astăzi cu ziarul Ring.

Pe lângă contractul cu Ring, după ce a demisionat de la Național la 15 mai, după 14 ani și jumătate la ziar, Fane Jeg se lansează pe internet.

Site-ul se va numi express-press, după cum a declarat el pentru paginademedia.ro.

Alți câțiva ziariști care au lucrat la Național vor veni cu el la noul proiect.

Vom fi opt oameni, toți cu contracte legale, cu taxe plătite, spune Fane Jeg. În echipă vor mai fi Gabi Hurezeanu, Radu Iftime și Igor Drag.

Fane Jeg:

Va fi un site cu informații generaliste, reportaj, interviu, sport.

Din ce își va scoate banii?

Pe măsură ce audiența va crește, cred că o să se găsească firme care să își facă publicitate pe acest site.

Cum o să facă trafic?

Am 21.000 de prieteni pe Facebook. Am să anunț acest site și sunt convins că vor intra să vadă despre ce este vorba.

De unde va investi?

Din vânzările pe care le-am avut cu albumele mele, printre care Eterna și fascinanta Românie, văzută de Fane Jeg.

Fane Jeg spune că a plecat de la Național, ziarul deținut de Iliuță Naghi, din cauza contractului, care mi s-a părut nelalocul lui.

“După 14 ani de muncă, mi s-a spus să fac o nouă cerere de angajare și m-am trezit cu 405 lei. Eu mi-am depășit mult fișa postului. Eram și fotograf, eu le și prelucram și tot eu mă ocupam de arhivare.”

"

Niciun comentariu: