marți, 28 iunie 2011

Antena1 și Antena3, amendate cu 15.000 de lei din cauza lui Mircea Badea

Antena1 și Antena3, amendate cu 15.000 de lei din cauza lui Mircea Badea: "

Posturile Antena 3 și Antena1 au fost amendate de CNA cu 10.000 și respectiv 5.000 de lei pentru șapte ediții ale emisiunii În gura presei, difuzate în perioada februarie – mai.

Cele două posturi au fost sancționate pentru limbajul injurios folosit Mircea Badea în emisiunea În gura presei.

Postul Antena1 riscă să fie sancționat cu întreruperea emisiei cu 10 minute din cauza lui Mircea Badea. De ce, în continuare.

Ioan Onisei, vicepreședinte CNA:

“Cred că trebuie să atragem foarte serios atenția conducerii Antena1 cu privire la redifuzarea emisiunii În gura presei. Dacă este să judecăm lucrurile corect, în opinia mea cred că e mai grav faptul că Antena1 difuzează această emisiune la ora 10.00.

Dacă conducere Antenei1 nu înțelege să corecteze acest lucru, eu afirm foarte clar următoarele: cu viitoarea emisiune cu un astfel de limbaj difuzată pe Antena1 eu voi propune întreruperea emisiei cu 10 minute.”

Postul Antena 1 a fost sancționat atât pentru limbajul injurios folosit, cât și pentru faptul că emisiunea este difuzată la o oră accesibilă minorilor.

Consiliul Național al Audiovizualului a primit peste 20 de reclamații cu privire la emisiunile pentru care au fost amendate cele două posturi ale trustului Intact.

Dan Grigore, membru CNA:

“Eu mă simt lezat de un astfel de emisiune. În general, pare că domnul respectiv provine din spatele unui anumit tip de bloc, fie dintr-o amestecătură de nomenclaturiști și bișnițari.”

Narcisa Iorga, membru CNA:

“Eu am să mă autosesizez în fiecare ședință cu privire la acestă emisiune. În acest gen de emsiune se folosește un limbaj injurios în fiecare emisiune. Dacă noi venim cu astfel de propuneri, aici nu mai e vorba de dreptul la propria imagine a niciunei persoane?”

"

Niciun comentariu: