marți, 28 iunie 2011

Marian Vanghelie: Credeti ca pe profesorii universitari cu care fac anumite proiecte ii deranjeaza ca am spus ejaculat?

Marian Vanghelie: Credeti ca pe profesorii universitari cu care fac anumite proiecte ii deranjeaza ca am spus ejaculat?: "Fostul lider al PSD Bucuresti, Marian Vanghelie, a declarat marti la TVR ca nu este deranjat de decizia prin care a fost inlaturat de la sefia organizatiei: "Eu am locul meu; este locul Marian Vanghelie". Primarul sectorului 5 a incercat sa explice si gafa monumentala de miercuri cand a spus ca "trebuie sa fii tare si bun ca sa conduci o filiala a PSD altfel te ejaculeaza imediat". "Credeti ca pe profesorii universitari cu care fac anumite proiecte ii deranjeaza ca am spus ejaculat?...Va spun ca peste cativa ani o sa vorbesc mai frumos; nu stiu pentru cine intereseaza acest lucru, conteza cum dracului facem ca sa depasim aceasta criza fara maimutareli", a spus Vanghelie.

Niciun comentariu: