miercuri, 15 iunie 2011

Robert Turcescu, despre Mircea Badea: are 320.000 de lei datorie către fisc

Robert Turcescu, despre Mircea Badea: are 320.000 de lei datorie către fisc: "

Mircea Badea are datorii de aproximativ 320.000 de RON către fisc, reprezentând TVA neplătit ca persoană fizică, din drepturi de autor, scrie Robert Turcescu pe Facebook. “Mihai Gâdea, cam tot pe acolo”, spune în aceeași postare scurtă.

De ce a publicat Turcescu aceste cifre?

Robert Turcescu, pentru paginademedia.ro:

“Am o problemă cu ipocrizia. Vreau ca oamenii să își asume problemele pe care le au. Nu spun că este ilegal, am pus doar niște cifre seci. Nu spun că este o infracțiune să ai sume de plătit la stat. Departe de mine acest lucru.”

Sunt sumele corecte?

“În momentul în care public o informație, nu arunc fonfleuri”, spune Robert Turcescu.

Eu n-am un război de dus. Am dat doar o informație. Dar hai să ieșim din zodia ipocriziei”, a adăugat jurnalistul.

Jurnalistul declară că sunt foarte multe nume “care au datorii cuprinse între 70.000 de dolari și peste 100.000 de dolari.”

Turcescu: “Un calcul simplu arată că dacă cineva ar avea datorii de 300.000 de RON din TVA, înseamnă că a câștigat lunar sume de aproximativ 7.000 de euro pe lună.”

“Ceea ce observ acum și un lucru care face rău breslei este că nimeni nu vrea să vorbească despre acest subiect cu cifre.”

Dar tu ai astfel de datorii?

Robert Turcescu:

“Nu am nicio datorie, pentru că nu am încasat pe drepturi de autor. Contractele sunt cu firma mea de producție, nu sunt pe persoană fizică.”

“Fiscul din România are probleme majore legate de TVA-ul pentru persoane fizice. Este într-o gravă problemă de imagine dar, în acest moment, onorabil și corect în momentul de față, colegii de presă ar trebui să vorbească deschis și fără probleme despre datoriile pe care le au.”

Până la ora publicării articolului, Mircea Badea nu a putut fi contactat.

Foto: Mircea Radu

"

Niciun comentariu: