luni, 22 octombrie 2012

Consiliul Concurentei a declansat o investigatie pe piata firmelor de publicitate. Sunt vizate agentiile din Clubul de Media

Consiliul Concurentei a declansat o investigatie pe piata firmelor de publicitate. Sunt vizate agentiile din Clubul de Media: Consiliul Concurentei a declansat, in urma unei sesizari, o investigatie pe piata comercializarii serviciilor de media (consultanta si strategie, planificare, dezvoltare si cumparare de media), anunta un comunicat al institutiei. Investigatia se refera la o posibila intelegere intre companiile active pe aceasta piata, in vederea eliminarii concurentei la licitatiile pentru atribuirea conturilor de publicitate ale clientilor din Romania (companii multinationale).
UPDATE 1 Potrivit informatiilor HotNews.ro, investigatia are legatura cu Clubul de Media, entitate formata recent de zece agentii de media din Romania, avand drept scop masuri precum dezvoltarea unui Cod de Etica si a unui Ghid de reguli de organizare a unei licitatii.
UPDATE 2 Bogdan Chiritoiu, presedintele Consiliului Concurentei pentru HotNews.ro: Sesizarea a fost depusa in urma cu circa trei saptamani de catre un actor din piata media, iar saptamana trecuta am facut controale inopinate in 13 locatii ale unor agenti economici din piata media. Durata medie a unei investigatii este de 2 ani, iar cel mai putin dureaza 1 an.
Vom reveni cu amanunte

Niciun comentariu: