miercuri, 24 aprilie 2013

Ana Damian, regina vânzărilor de aspiratoare

Ana Damian, regina vânzărilor de aspiratoare:
Femeia de 34 de ani de origine moldoveană a vândut peste 1.500 de aspiratoare într-un an. În Italia din 2001, a început ca menajeră: “Așa cum le repet și fiicelor mele, dacă vrei ceva în viață, trebuie să lupți...”
Idolul vânzătorilor “din ușă în ușă” se numește Ana Damian și trăiește la Parma. În 2012, a reușit să semneze 1.500 de contracte de achiziționare de aspiratoare de la Folletto, practic patru pe zi. Atât de multe încât să merite premiul Zilei Naționale a Vânzărilor pe care Vorwerk, producătoare a faimosului aspirator, a organizat-o acum o săptămână la Lisabona.
Căsătorită, cu două fiice, Ana Damian este în Italia din 2001. “Când eram mică povestește îmi plăcea cântectul “l’Italiano” al lui Toto Cutugno, chiar dacă nu înțelegeam un cuvânt. Nu mi-aș fi imaginat vreodată că într-o zi voi ajunge tocmai în această țară”.
A lucrat timp de zece ani ca menajeră, apoi a devenit vânzătoare din ușă în ușă. “La început această meserie mă speria și pe mine, sunt multe prejudecăți legate de aceasta. Însă am înțeles încetul cu încetul că este vorba de o muncă care valorifică la maxim abilitățile personale și dorința de a

Citeşte mai mult...

Niciun comentariu: