miercuri, 24 aprilie 2013

Româncă din Iași, afirmată în filmul italian

Româncă din Iași, afirmată în filmul italian:
La Repubblica o intervievează pe Catrinel Menghia, care în Italia și-a luat numele de artistă Catrinel Marlon, model și actriță româncă, protagonistă a fimului "La cittŕ ideale", film care marchează debutul regizoral al actorului Luigi Lo Cascio.

Model, pasionată de fotografie, fostă gimnastă, patru limbi vorbite, a jucat în trei filme deja. Acum este distribuită în cast-ul serialului C.S.I. Las Vegas.
Luigi Lo Cascio (foto), de 46 de ani, este un actor italian de teatru și cinema. În 2000 a câștigat premiul David di Donatello, ca cel mai bun actor protagonist în filmul "I cento passi". A jucat în 18 filme, și debutează ca regizor în 2012 cu "La città ideale", film prezentat la Festivalul de la Veneția. Protagonista filmului este Catrinel Marlon. Pentru a o avea în film, regizorul a schimbat scenariul.
"M-am născut în România dintr-o familie de atleți, tatăl meu a fost campion național la 400 de metri garduri și mama mea era o gimnastă care a studiat în școala de unde provenea Nadia Comăneci. Când m-am născut, mama mea avea 17 ani și visa pentru mine un viitor de sportivă. Am început la trei ani cu gimnastica, dar la

Citeşte mai mult...

Niciun comentariu: