marți, 2 iulie 2013

Stiri.Botosani.ro - SURPRIZĂ? Testamentul lui Sergiu Nicolaescu. A cerut să fie înmormântat creştineşte : Stiri Botosani, Evenimente, Administratie, Politic, Sanatate, Invatamant, Cultura, Economie, Monden

Stiri.Botosani.ro - SURPRIZĂ? Testamentul lui Sergiu Nicolaescu. A cerut să fie înmormântat creştineşte : Stiri Botosani, Evenimente, Administratie, Politic, Sanatate, Invatamant, Cultura, Economie, Monden: " "Las soţiei mele Nicolaescu Daniela toate bunurile mele mobile şi imobile prezente şi viitoare ce se vor găsi în patrimoniul meu la data decesului meu, instituind-o legatar universal. O rog pe legatara mea să mă îngrijească aşa cum a făcut-o şi până acum şi să mă înmormânteze după datinile creştineşti. Aceasta este voinţa mea şi doresc să fie respectată întocmai", este fragmentul cu ajutorul căruia speră Iolanda Nicolaescu să i se facă dreptate, ea spunând practic că fratele său nu a dorit să fie incinerat, aşa cum a susţinut soţia sa."

'via Blog this'

Niciun comentariu: