vineri, 29 august 2014

Am fost să-i stric emisiunea lui Mircea Badea și de asta sunt băsist « Prezicătorul Bormașină

Am fost să-i stric emisiunea lui Mircea Badea și de asta sunt băsist « Prezicătorul Bormașină: "Abia acum a fost momentul în care m-am distrat cel mai bine pentru că unii din noi am început să cântăm ”Eu sunt varan” și ”10” a lui Chilian chiar când se termina emisiunea. Mircea a venit la noi și gesticulând ca un polițist de la rutieră cu parkinson ne-a spus să băsim în altă parte, neuitând să scoată niște sunete care imitau o bășină și să plece nervos în clădirea Antenei. În orice caz, imaginea pe care n-o s-o uit din seara asta o să fie a unui bodyguard anagajat al Antenei care își băgase capul în piept pentru că nu se mai putea abține să nu râdă când îi cântam lui Badea."



'via Blog this'

Niciun comentariu: