luni, 17 ianuarie 2011

Astăzi se decide cine va măsura audiența TV de la anul

Astăzi se decide cine va măsura audiența TV de la anul: "Viitorul măsurător de audiență TV va fi ales astăzi, după o licitație care s-a derulat timp de mai multe luni.

Comisia de licitație (din care fac parte cinci membri CNA, cinci reprezentanți ai posturilor TV și cinci ai agențiilor de publicitate) dă astăzi notele finale.

Patru companii de cercetare au depus ofertele, după cum paginademedia.ro a scris încă din toamnă, AICI. Este vorba de Nielsen Company, GfK, Kantar Media și Media Research.

Viitorul măsurător de audiență va începe cercetarea la 1 ianuarie 2012, când expiră contractul cu GfK.

Concurenții:

  • Nielsen Company (fostul AGB). Până în anul 2008, o companie mixtă, în care asociați erau AGB și TNS a măsurat audiențele TV din România.
  • GfK – Actualul furnizor de date de audiență.
  • Kantar Media – Este fostul TNS. Compania TNS a fost cumpărată de divizia de cercetarea a grupului mondial de comunicare WPP și rebranduită la începutul acestui an în Kantar Media.
  • MediaResearch – companie de cercetare din Cehia. A participat și la licitația de acum trei ani.

Foto: Mediafax Foto

Citește și:

"

Niciun comentariu: