Comisia de licitație (din care fac parte cinci membri CNA, cinci reprezentanți ai posturilor TV și cinci ai agențiilor de publicitate) dă astăzi notele finale.
Patru companii de cercetare au depus ofertele, după cum paginademedia.ro a scris încă din toamnă, AICI. Este vorba de Nielsen Company, GfK, Kantar Media și Media Research.
Viitorul măsurător de audiență va începe cercetarea la 1 ianuarie 2012, când expiră contractul cu GfK.
Concurenții:
- Nielsen Company (fostul AGB). Până în anul 2008, o companie mixtă, în care asociați erau AGB și TNS a măsurat audiențele TV din România.
- GfK – Actualul furnizor de date de audiență.
- Kantar Media – Este fostul TNS. Compania TNS a fost cumpărată de divizia de cercetarea a grupului mondial de comunicare WPP și rebranduită la începutul acestui an în Kantar Media.
- MediaResearch – companie de cercetare din Cehia. A participat și la licitația de acum trei ani.
Foto: Mediafax Foto
Citește și:
"
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu