Două lucrări realizate de Graffiti BBDO se regăsesc în cea mai recentă ediție a arhivei Luerzer – celebra publicație care reunește cele mai bune lucrări de print din lume.
Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI) organizează, în perioada 28-30 ianuarie, un curs practic cu tema Redactarea textelor pentru ecran, care își propune să-i învețe pe participanți să-și adapteze textele la publicul țintă specific mediilor digitale.
Agentia de comunicare in social media Stanout si dezvoltatorul de solutii web Byte Flux au lansat astăzi facebrands, un serviciu de monitorizare pentru paginile de Facebook din România, în timp real.
Lucrările publicate în arhiva Luerzer sunt realizate pentru Magic FM
Cele două lucrări publicate în Luerzer sunt printurile Softly și OK din cadrul campaniei Dialogues, dezvoltată de Graffiti BBDO pentru clientul Magic FM. Printurile au apărut la categoria Publicaţii & Media, alături de doar alte două campanii din străinătate.Despre cursul de la CJI:
Campania Dialogues a fost desfășurată în perioada iulie – august anul trecut și a cuprins mai multe execuții pentru promovarea campaniei Magic FM Muzica pentru o piele fină: constând în transmiterea unui sunet de o frecvenţă imperceptibilă pentru urechea umană, dar insuportabilă pentru ţânţari.
Cursul organizat de CJI va fi susțiut de George Hari Popescu, jurnalist independent și asistent doctorand la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii (FJSC) a Universității din București. Scopul acestui curs intensiv este de a oferi noțiuni despre lizibilitatea pe ecran a unui text și despre modul în care ea influențează scriitura pe un astfel de suport. Mai multe detalii găsiți aici.Facebrands.ro monitorizează peste 3.000 de pagini românești de Facebook
În prezent, Facebrands.ro are în baza de monitorizare peste 3.000 de pagini românești de Faceebook și urmează, în câteva luni, să depășească cifra de 5.000. Serviciul Facebrands urmărește evoluția numărului de fani al paginilor monitorizare și oferă analize pe baza cifrelor înregistrate în urma cercetării. “Datele prezentate de facebrands.ro sunt actualizate la un interval de 10 minute, oferind o imagine in timp real a prezentei brand-urilor romanesti pe Facebook.” a declarat Andrei Ștefan, managerul Byte Flux.Atenţie! Pentru abonarea la newsletterul site-ului de monitorizare mi s-au cerut datele personale de pe contul Facebook. Am renunţat la a mă abona!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu