marți, 11 ianuarie 2011

EXCLUSIV. Stelian Tănase: “Nu doresc să fiu directorul Realitatea TV”

EXCLUSIV. Stelian Tănase: “Nu doresc să fiu directorul Realitatea TV”: "

Decizie după câteva luni de discuții: “Nu doresc să fiu directorul Realitatea TV”, a declarat Stelian Tănase, în exclusivitate pentru paginademedia.ro.

Ne dorim lucruri diferite”, spune el.

De ce, dar și și ce va face, în condițiile în care contractul cu Realitatea TV a expirat la 31 decembrie, în continuare:

Când Realitatea TV l-a anunțat drept noul director, la sfârșitul lui septembrie, Stelian Tănase vizita, în liniște, muzeele Parisului. Dificilă misiune, cu telefonul zbârnâind de la jurnaliștii din țară, dornici de detalii.

Întors în România, lucrurile s-au mai nuanțat: contractul nu era încă semnat. “Voi fi director dacă Sorin Ovidiu Vîntu va fi de acord cu proiectul meu” spunea atunci Stelian Tănase într-un interviu acordat paginademedia.ro. Proiectul a fost făcut, iar Realitatea a și obținut prelungirea de licență în baza lui. Dar…

Nu doresc să fiu directorul Realitatea TV”, spune acum Stelian Tănase pentru paginademedia.ro. “I-am anunțat de decizia mea pe Sorin Ovidiu Vîntu și pe Sebastian Ghiță încă de la începutul lunii decembrie”, spune el.

Decizia lui Stelian Tănase nu este surprinzătoare. A fost anunțat ca director, acum trei luni. Negocierile pe contract au amânat “titularizarea”. Adică nu avea putere decizională. Stenogramele au tulburat și mai tare apele: scoteau la iveală un Sorin Ovidiu Vîntu dornic de putere deplină, iar Stelian Tănase abia ce declarase că vrea să reformeze Realitatea după modelul BBC.

Ce nu a mers? Discuțiile s-au purtat intens pe tema independenței editoriale.

Stelian Tănase, în exclusivitate pentru paginademedia.ro:

“Cred că ne dorim lucruri diferite, în ceea ce privește libertatea editorială. Discuția în jurul independenței editoriale a fost foarte lungă, iar fiecare a înțeles altceva de aici.”

Ce va face în continuare?

“Nu știu, urmează să am alte discuții cu managementul Realitatea TV, pentru continuarea emisiunilor pe care le realizez, deoarece contractul meu a expirat la 31 decembrie.”

Există vreo posibilitate să se răzgândească?

“Nu eu trebuie să mă răzgândesc. Eu am spus care este voința mea. Managementul Realitatea TV este cel care ar putea veni cu o propunere, cu o contraofertă.”

Stelian Tănase a avut prima ieșire publică legată de decizia lui la Realitatea TV chiar în emisiunea lui, Tănase și Dinescu. După Gala 10 pentru România, Stelian Tănase a fost asaltat de telefoane și mesaje de nemulțumire. “Eu nu sunt directorul Realitatea TV”, s-a simțit el nevoit să precizeze în direct, la mijlocul lunii decembrie.

Foto: Adevărul

Citește și:

"

Niciun comentariu: