miercuri, 5 ianuarie 2011

Maia Morgenstern: “Am fost pedepsită că am jucat în filmul ‘Patimile lui Hristos’”

Maia Morgenstern: “Am fost pedepsită că am jucat în filmul ‘Patimile lui Hristos’”: "


Actriţa a mărturisit că nu a mai jucat şi în alte filme în Statele Unite ale Americii pentru că producătorii nu au iertat-o pentru că a acceptat rolul din “Patimile lui Hristos”, al lui Mel Gibson.


“E normal, pentru că am fost pedepsită, mi s-a şi spus lucrul ăsta. Mi s-a spus textual”, a declarat Maia Morgenstern pentru Puterea.


“Nu, acest rol nu mi-a schimbat viaţa sau concepţiile. A fost o mare tragedie că n-am spus asta! De fapt, aici a fost problema, în ceea ce mă priveşte- pe lângă faptul că au fost discuţii de genul: ‘O evreică a jucat în filmul ăsta’, ca şi cum a fi actor e pe religii-, problema a fost că eu nu mă aliniez, nu mă conformez, nu mă supun. M-au întrebat mulţi ‘şi acum, că ai jucat acest rol, cum ţi-a schimbat destinul, concepţia, religia?’.




‘În nici un fel’, am răspuns. ‘Cum poţi să spui asta?’, au zis. Este un rol pe care l-am iubit, pe care l-am tratat cu toată seriozitatea, prin problematica pe care a pus-o, prin modul interesant, complex în care am fost invitată să mă achit de sarcinile profesionale“, a completat actriţa.


sursa: cancan.ro

"

Niciun comentariu: