joi, 27 ianuarie 2011

Of,of, măi,măi,,, | Mihai Bendeac i-a furat identitatea lui Florin Piersic | VIDEO

MONDEN | Mihai Bendeac i-a furat identitatea lui Florin Piersic | VIDEO: "
Mihai Bendeac il admira atat de tare pe Florin Piersic incat il imita la perfectie si nu numai in emisiune, ci si pe mesageria vocala a telefonului mobil. Bendeac a inregistrat un mesaj in care se prezinta drept Florin Piersic tuturor celor care il suna… Gluma a fost bine-primita de insusi Florin Piersic care i-a raspuns cu aceeasi moneda lui Bendeac….


Se pare ca Mihai Bendeac , este un fan inrait al actorului Florin Piersic, astfel ca actorul a ajuns sa ii fure acestuia identitatea. Umoristul de la ”In puii mei” a inregistrat pe casuta sa de mesagerie un mesaj de intampinare in care se prezinta imitand perfect vocea maestrului.
“Sunt Florin Piersic. Daca doriti sa ii lasati un mesaj lui Pintea o puteti face dupa ce auziti un bipait. Va pup, ma”, se aude pe inregistrare.
Gluma lui Bendeac se pare ca nu l-a deranjat nicicum pe Florin Piersic care a gasit imediat modalitatea de a se “razbuna”.
“Intr-o zi m-a sunat maestrul spunandu-mi sa il contactez imediat. M-am executat si, pentru ca nu raspundea, a intrat mesageria, unde am avut surpriza sa aud ca se recomanda cu numele meu”, a povestit Mihai Bendeac.

"

Niciun comentariu: