joi, 3 februarie 2011

3 februarie: Adelin Petrișor, amenințat cu cuțitul în Egipt

3 februarie: Adelin Petrișor, amenințat cu cuțitul în Egipt: "

Reporterul Adelin Petrişor şi cameramanul care îl însoţea în Egipt au fost opriţi de un grup de civili dintr-un cartier sărac din Cairo şi ameninţaţi cu un cuţit, notează Mediafax, Adevărul, Evenimentul Zilei și Gândul, care citează un anunț al Televiziunii Române.

Cei doi au fost legitimaţi, după care a izbucnit un scandal între grupul de civili egipteni şi translatorul care însoţea echipa de jurnalişti. Acesta a fost acuzat de trădare. Adelin Petrişor a reuşit să sune la Ambasada României din Egipt, incidentul fiind în cele din urmă stins. Cu toate acestea, cameramanul TVR a fost nevoit să predea caseta cu toate materialele filmate.

Dan Negru, într-un interviu pentru Adevărul: “Televiziunea nu e hăhăială. M-aş bucura mult ca oamenii să înţeleagă că există un algoritm conform căruia funcţionăm. Spre exemplu, dintr-o sută de blonde, 30 trebuie să fie deştepte, alte 30 trebuie să fie proaste, iar 10 foarte frumoase etc. Când una dintre o dă în bărci cu răspunsul, prezentatorul trebuie să ştie cui să se adreseze pentru a mângâia orgoliul telespectatoarelor. Publicul nu trebuie jignit sub nicio formă”.

Din martie, el va prezenta la Antena 1 show-ul „Câştigi în 60 de secunde!”.
Dan Negru: “Televiziunea este ca o femeie uşoară!”

Peste 100 de vedete au căzut în plasa echipei de la Antena 1, scrie Evenimentul zilei, care publică un interviu cu Dana Mladin, omul din spatele farselor. Pentru câteva minute de amuzament au lucrat, chiar şi săptămâni, zeci de oameni şi s-au cheltuit multe mii de euro, scrie ziarul. Echipa responsabilă cu păcălirea vedetelor e pusă pe farse din 2002, până acum fiind responsabilă cu Paparazzi, Cacealmaua, Răsmeriţa, Noaptea erorilor şi Plasa de stele. În ultimele luni, scenariile au fost concepute chiar de către regizorul emisiei, Claudiu Perusco.
Plasa de bani din spatele “Plasei de stele”

Realizatorul TV Anderson Cooper, angajat al postului CNN, afirmă că el şi echipa care îl însoţea au fost atacaţi miercuri, la Cairo, de susţinători ai preşedintelui egiptean Hosni Mubarak, scrie Mediafax, care citează site-ul CNN. Potrivit lui Cooper, membrii echipei de la CNN au fost îmbrânciţi şi bătuţi de mai mulţi indivizi, fiind loviţi la cap, însă niciunul nu a fost rănit grav. Confruntări au izbucnit miercuri după-amiază între grupurile de protestatari care îl susţin pe Hosni Mubarak şi demonstranţii din Piaţa Tahrir, care cer demisia actualului regim.
Echipa CNN, agresată de protestatari la Cairo – VIDEO

The Daily, primul ziar digital creat exclusiv pentru tableta iPad şi care este menit, potrivit magnatului Rupert Murdoch, să dea un suflu nou presei, pe fondul scăderii accelerate a pieţei de ziare, a fost prezentat oficial ieri. Magnatul Rupert Murdoch, preşedintele gigantului media News Corp, şi Eddy Cue, vicepreşedinte în cadrul companiei Apple, au dezvăluit “The Daily” în cadrul unui eveniment ce a avut loc la Muzeul Guggenheim din New York, după cum anunţă AFP. The Daily va costă 14 cenţi pe zi şi reprezintă “o schimbare radicală a modului în care facem presă“, conform declaraţiilor lui Rupert Murdoch de la conferinţa de lansare.


UPDATE VIDEO The Daily, primul ziar cotidian creat exclusiv pentru iPad, va costa 14 cenți pe zi

Centrul comercial Cocor are începând din luna ianuarie un nou director de marketing, pe Albert Craiciu, şi colaborează cu agenţia de relaţii publice Pi2 PR, notează Wall-Street.ro, HotNews şi IAA.ro. Un prim proiect realizat în urma colaborării dintre Albert Craiciu, Director de Marketing, şi agenţia Pi2 PR a fost lansarea Walk Of Fame din Piaţa Timpului Bucureşti (în imediata vecinătate a magazinului Cocor). Walk Of Fame este un proiect cultural care va găzdui stelele celor mai consacraţi actori români în semn de apreciere şi promovare a valorilor artistice din România.

Agenţia de relaţii publice V+O Communication România a înregistrat anul trecut o creştere de 9% a veniturilor, până la 760.000 de euro, noteza DailyBusiness.ro, Wall-Street.ro, HotNews şi IAA.ro. În 2010, agenţia şi-a crescut numărul de clienţi cu 15%, iar în prezent oferă servicii de comunicare şi marketing pentru un număr total de 30 de companii. Clienţii noi au generat 46% din veniturile agenţiei. V+O Communication a fost înfiinţată în 20006. Printre clienţi se număra Cosmote,Germanos, OTE, Coca-Cola, SAP sau Romalimenta.

Agenţia Mercury 360 îşi întregeşte echipa managerială prin numirea Simonei Vlad în poziţia de PR Director, scrie Wall-Street.ro. Înainte de a se alătura echipei Mercury a fost timp de 3 ani Brand Manager Campari, Jim Beam, Teachera€™s în cadrul importatorului Cristalex şi alţi 3 a coordonat comunicarea internă şi externă a retailerului DOMO.
Un nou PR Director la Mercury 360

Compania media Time Warner Inc, proprietarul studiourilor de film Warner Bros, a raportat în ultimul trimestru al anului trecut un profit net de 769 milioane de dolari, cu 21% mai mare faţă de cel înregistrat în aceeaşi perioadă a anului 2009, scrie DailyBusiness.ro, care citează Reuters.
Profitul Time Warner a crescut cu 21% în T4

Gigantul american Google, numărul unu în căutările pe internet, se află în faţa celei mai mari provocări: să scape de armata de “spammeri” de care s-a înconjurat – adică de proprietarii de site-uri care au învăţat cum trebuie să arate şi ce trebuie să conţină o pagină web pentru a apărea cât mai sus în căutările făcute de utilizatori pe internet, scrieMediafax, care citează The Guardian.
Rezultatele irelevante la căutări, principala problemă a Google

"

Niciun comentariu: