joi, 3 februarie 2011

Comedia TV, respinsă de CNA. Narcisa Iorga, îngrijorată de perspectiva unui nou Mircea Badea

Comedia TV, respinsă de CNA. Narcisa Iorga, îngrijorată de perspectiva unui nou Mircea Badea: "
Un proiect de post - Comedia TV - a fost astăzi respins de CNA. Viitorul post a fost prezentat de Monica Mihai (foto), directorul casei de producție Mamitzu Production.
Un detaliu a îngrijorat-o pe Narcisa Iorga: o emisiune de dimineață, un one man show gen Mircea Badea, după cum a spus Monica Mihai.
Nu a fost amănuntul determinant în decizia de respingere, spune Narcisa Iorga. Reporterul paginademedia.ro Carmen Andronache vine cu detalii de la ședința de azi:
Monica Mihai a declarat că dacă vor primi licenţa curând, lansarea postului va avea loc în toamna acestui an.
Monica Mihai, despre proiect:
Comedia TV este un proiect interetnic la care colaborează regizori, scenaristi, actori din Europa de Est. Umorul este cea mai bună soluţie de a dizolva indiferenţa, rasismul s.a.”
“Umorul este foarte greu de creat şi este foarte scump, motivul pentru care nişa asta a rămas neexploatata.”
Comedia TV vizează publicul format din persoane cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, cu studii medii şi superioare.
Monica Mihai:
“În momentul ăsta nu se mai face umor, băşcălia e altceva. Vrem să captăm un public care este cam ignorat şi cam singur. Numai 20% din piaţa media se adresează acestui public, publicul decent, activ. Noi ştim că nu e numeros, dar acest public cuminte şi decent odată câştigat rămâne fidel postului.”

Îngrijorați de puii unor În gura presei sau În puii mei

Unii membri şi-au exprimat îngrijorarea cu privire la posibilitatea ca noul post să difuzeze emisiuni de tipul În puii mei sau În gura presei.
Din discuții:
Narcisa Iorga (membru CNA): Ştirile în manieră umoristică, cum vor arăta?
Monica Mihai: “Nu este un program clasic de ştiri, este infotainment.”
N.I.: “Cine vă editează ştirile în manieră umoristică?Aveţi editori actori de comedie, care ştiu şi presă?”
M.M.: “Nu e ficţiune, dăm ştiri reale, despre evenimente reale, numai că maniera de prezentare este diferită.”
N.I.: “Nu înţeleg…”
Mircea Badea – În gura presei.
N.I.: Aşa vreţi să arate?
M.M.: Nu, v-am dat un exemplu că nu am acum un demo, dar în principiu el zice că are o revista presei, dar nu este revista presei, este o emisiune de divertisment în care el prezintă într-o anumită formă evenimentele din ziare. Emisiunea nu va fi în genul celei prezentate de Mircea Badea, dar programul va avea în prim plan un one man show, un prezentator care comunică informaţii într-un limbaj liber, nu oficios.
N.I.: Sper să nu-l luaţi ca exemplu. Ca să ai rating mare trebuie să fii cât mai aproape de vulgaritate.
M.M.: Credeţi-mă că se poate face audienţă şi fără vulgaritate.
Consiliul le-a solicit reprezentanţilor Comedia TV să aducă câteva materiale demonstrative pentru a-şi susţine proiectul.
Christian Mititelu, membru CNA, a spus că echipa postului a dat dovadă de “o lipsă de concreteţe îngrijorătoare“.
“Aş fi preferat să ne arate una, două emisiuni pilot să putem vedea ceva palpabil înainte de a lua o decizie”, a mai spus Mititelu.
Proiectul TV în cifre
Investiţia iniţială a Big Bang Media, firma care va opera licenţa postului Comedia TV, este de circa 1 milion şi jumătate de euro.
În primul an se estimează că postul va avea o pierdere de aproximativ 500.000 de euro, iar în următorii doi ani va intra pe profit (700 mii de euro în primul an şi circa 1 mil. şi jumătate de euro)
Reprezentanţii postului au spus că au în plan să retransmită postul şi în ţări precum Ungaria, Macedonia şi Republica Moldova.
Structura serviciului de programe va conţine:
  • 50% producţie proprie
  • 30% producţii audiovizuale ale altor producători
  • 20% preluări precum Hot in Cleveland (Endemol ), Frasier (CBS Television), Bewitched (Sony Pictures Entertainment) şi Mash (20 th century fox).
Structura grilei de programe
  • Programe de informare 10%
  • Programe educative (10%) şi culturale (5%)
  • Filme 15%
  • Programe de divertisment 40%
  • Publicitate şi teleshoping 20%
Câteva emisiuni:
  • Cum se anunţă ziua – program de ştiri selectate (ştirile zilei), prezentate în maniera umoristică
  • Umor Comunităţi – fiecare dintre cele 18 comunităţi entice din România îşi va produce şi prezenta propriul program, în care vor fi prezentate aspecte din viaţa de zi cu zi a membrilor comunităţilor.
  • Cu ce te lauzi? – program de divertisment, cu oameni obişnuiţi, care vin la televiziune să spună cu ce se laudă.
  • Numai de bine – sunt prezentate cu umor toate can-can-urile la zi. Emisiunea cuprinde parodii, momente de umor susţinute de trupa de actori a emisiunii.
  • Stand up tragedy – program original de stand up, realizat de student comedianţi şi actori consacraţi în zona de stand up.
Despre Mamitzu Production
Compania de producţie Mamitzu Production, condusă de Monica Mihai, a realizat până în prezent emisiuni precum: Folclorul contraatacă (Antena1), Cel mai tare din parcare (Antena1 – 2005) şi Inelul cu diamant (Euforia TV – 2009).
Sursa foto: Mamitzu.ro
"

Niciun comentariu: