marți, 22 februarie 2011

Lucian Mîndruță, PR pentru Lotus și Velux: “Nu vând imaginea mea, ci ceea ce știu în materie de comunicare”

Lucian Mîndruță, PR pentru Lotus și Velux: “Nu vând imaginea mea, ci ceea ce știu în materie de comunicare”: "
Aproape un milion de lei din PR. În euro înseamnă cam 220.000 cifră de afaceri pentru Echipa de PR, firma lui Lucian Mîndruță. Rata de profit e undeva pe la 7%.
Omul de televiziune are o activitate intensă în zona de PR. Firma lui Mîndruță a câștigat clientul Velux, iar peste câteva zile se va ocupa de lansarea Lotus în România (mașină distribuită în România de fostul ministru Ion Bazac).
Cât contează numele în câștigarea clienților?
Nu vând imaginea mea, ci ceea ce știu în materie de comunicare”, spune Lucian Mîndruță într-un interviu acordat paginademedia.ro.
Echipa de PR este agenție pentru clienţi precum Panasonic Romȃnia, Forza Rossa (importator Ferrari şi Lotus) şi Artmark. A contribuit cu idei şi expertiză în PR pentru evenimente şi campanii ale UCB Pharma, Tymbark, Dacia, Aviva, Alf Company, Novo Nordisk, Aeroporturi Bucureşti şi Volvo.
Petrișor Obae: Cât a contat imaginea ta pentru a atrage clientul Velux?
Lucian Mîndruță: Cred că nu a contat atât de mult. Este o firmă care vinde ferestre de acoperiș. Ne-am bătut cu firme în care sunt celebritâți mai mari decât mine în materie de PR. Oamenii ăștia nici nu se uită la emisiunea mea.
Ce vei face pentru Velux?
Servicii de PR full service: conceptual de comunicare, conferințe de presă, evenimente, communicate.
Care a fost implicarea ta?
Am scris strategia, împreună cu colegii şi am făcut prezentarea.
Și imaginea ta nu a influențat rezultatul?
Eu cred că deloc. Pentru că eu nu îmi vând imaginea, ci ceea ce știu în materie de comunicare și de construcție de mesaj.
Ce faci mai mult, media sau PR?
Este ciudat, dar mâ gândesc la amândouă. În cursul zilei dau și telefoane pentru invitați, dar mă gândesc și la concepte pentru unul sau altul.
Care este legătura cu emisiunea de pe Antena 2 și cu trustul Intact?
Nu am făcut niciodată PR pentru mine și nici pentru trust sau pentru produse din trust.

Nu știu dacă mai sunt jurnalist, sunt mai degrabă entertainer

Cum se împacă munca de jurnalist cu cea de om de PR? Nu e un conflict de interese?
Nu știu dacă mai sunt jurnalist, sunt mai degrabă entertainer. Nu mai facturez pe nimeni ca jurnalist.
Ar fi conflict de interese dacă aș face un lucru imoral, dacă aș invita clienții în emisiune să spună una-alta în interesul lor.
Tot ce trebuie este să fii onest, iar eu cred că sunt.
Câștigi mai bine din PR sau din media?
Eu, personal, câștig mai bine din media. În firma de PR, tot ce câștigăm investim mai departe, ca să câștigăm clienți. Iar marja de profit este mică.
Cele le spui celor care zic că faci emisiunea pentru a-ți folosi imaginea pentru a atrage clienți?
Le-aș spune că am vrut de mai multe ori să plec, dar media este meseria mea și asta îmi place.
Cine spune asta ar trebui să întrebe clienții, să vadă dacă m-au ales pentru imaginea mea.
Noi vrem să facem campanii de PR adevărate, care nu mă vând pe mine, ci care vând competențele noastre pe comunicare.
"

Niciun comentariu: