COCOR Media Channel, faţada digitală a magazinului cu acelaşi nume, a vândut în 2010 spaţiu publicitar în valoare de 1,7 milioane de euro.
Iar Institutul pentru Ştiinţe Umane din Viena, cu sprijinul Fundaţiei Erste, anunţă lansarea programului de Burse pentru Jurnalişti “Milena Jesenska“, sesiunea 2011-2012.
Despre rezultatele financiare ale Cocor Media Channel
Rezultatele înregistrate de Cocor Media Channel în 2010 sunt cu 30% mai mari decât cele obţinute în 2009.
Potrivit datelor furnizate de Brigada Rutieră a Poliţiei Capitalei, faţada media a magazinului Cocor a înregistrat anul trecut un trafic de circa 33,27 milioane de maşini pe şase din cele opt benzi ale bulevardului I.C. Brătianu.
Doar în prima lună din 2011 s-a înregistrat un trafic de 2.63 milioane de maşini.Despre bursele pentru jurnalişti
COCOR Media Channel, compusă din 3300 mp de iluminaţii şi ecrane cu LED, a fost lansată în decembrie 2008 în urma unei investiţii de 2.6 milioane euro.
Programul oferă jurnaliştilor din presa scrisă, TV şi online oportunitatea de a se dedica pe o perioadă de trei luni unei teme de cercetare, într-una din zonele de interes ale Institutului.
Printre acestea se numără: solidaritate socială/surse de inegalitate socială, religie & secularism, cultură şi instituţii: Europa Centrala şi de Est în context global.
Jurnaliştii selectaţi vor beneficia de o bursă de 7.630 de euro, un birou dotat cu acces la e-mail şi internet, instrumente de cercetare disponibile în cadrul Institutului şi alte resurse folositore în Viena."
De asemenea, în cadrul programului se oferă o sumă de până la 1.820 de euro pentru deplasări în scopul cercetării în ţările din vecinatatea Austriei.
Termenul limită pentru înscrieri este 15 aprilie, iar mai multe detalii despre criteriile de eligibilitate găsiţi aici.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu