joi, 10 februarie 2011

Reclama la pâinea HapiHap de la Titan sau cum să arunci zeci de mii de euro pe geamul metroului

Reclama la pâinea HapiHap de la Titan sau cum să arunci zeci de mii de euro pe geamul metroului: "

În această săptămână, la Serial VerticalNews, povestim despre reclame. De ce a scăzut calitatea mesajelor publicitare ne-a explicat, într-un interviu, Bogdan Naumovici, iar despre cum să plăteşti reclamă şi să profite alţii ai aflat tot de la noi. Sunt şi exemple de reclame bune, dar şi de reclame proaste. Cele mai multe văzute de români pe televizor. Cândva, am povestit şi despre mesajele publicitare eronate sau chiar false ce sunt interzise de lege, dar nu ocolite de companii.

Aici, acum dăm un alt exemplu despre cu să plăteşti o avere ca lumea să râdă de tine. Compania LLI Euromills, proprietară a brandului Titan-fabrică de produse de panificaţie, a plătit peste 20.000 de euro ca să promoveze şi să împulsioneze vânzările pâinii feliate marca HapiHap. Din păcate, neatenţia oamenilor de marketing ai companiei, prostia celor care au creat mesajul a făcut ca reclama să ajungă în faţa românilor cu erori de exprimare.

Asta poate ca să demonstreze că multă pâine prosteşte.

Iată o mostră surprinsă în metrou.


Voi ce părere aveţi?


Maria Dumitran

"

Niciun comentariu: