joi, 10 martie 2011

10 martie: Corina Dănilă, consilier în management la Direcţia Artistică şi Producţie din TVR

10 martie: Corina Dănilă, consilier în management la Direcţia Artistică şi Producţie din TVR: "
Corina Dănilă este, din 17 ianuarie, consilier în management la Direcţia Artistică şi Producţie din TVR, ea fiind angajată temporar în Televiziunea Publică, au declarat pentru Mediafax reprezentanţii TVR.
Corina Dănilă a fost angajată temporar, pe un post vacant, până la sfârşitul verii.
“În angajarea pe această funcţie au contat experienţa în producţia de televiziune şi capacitatea sa organizatorică”, au spus reprezentanţii TVR.

Corina Dănilă şi-a început cariera în Televiziunea Română, în 1994, ca prezentator de ştiri, continuând apoi, din 1996, la Pro TV. Din 2000 a devenit prezentator TV la postul Acasă. Începând cu 2006, Corina Dănilă a fost realizator şi moderator TV la Euforia TV.
TVR:Corina Dănilă este, din 17 ianuarie, consilier în management la Direcţia Artistică şi Producţie
Discuţiile despre o fuziune (dintre RCS&RDS şi UPC – n.r.) ce ar duce, practic, la un monopol de facto pe piaţa distribuţiei de conţinut audiovizual din România este cea mai fierbinte problemă a acestei pieţe, a spus, ieri, preşedintele-director general al TVR, Alexandru Lăzescu. El a făcut declaraţiile în cadrul unor consultări cu un înalt reprezentant al European Broadcasting Corporation pe tema serviciilor publice de radiodifuziune în era digitală, relatează HotNews și Wall-Street.ro.
Şeful Televiziunii publice a apreciat că potenţiala achiziţie a UPC de către RCS&RDS pe piaţa locală ar avea dimensiune europeană, “ar fi mai degrabă o chestiune internaţională, în mod normal Comisarul european pentru Concurenţă ar trebui să se pronunţe pe această temă”. “Dacă un singur jucător va controla aproape 80% din piaţă, iar acel jucător are propriile sale canale – de sport, generaliste etc. – atunci se va crea un monopol de facto asupra distribuţiei de conţinut”, a afirmat Lăzescu.
Meciul dintre Şahtior Doneţk şi AS Roma din cadrul UEFA Champions League a adus TVR 1 în poziţia de lider de audienţă la nivel naţional şi urban, marţi seară, între orele 21.45 şi 23.38, scrie Mediafax, care citează un comunicat al Televiziunii Publice.
Partida din returul optimilor de finală a adunat în faţa micilor ecrane 963.000 de telespectatori la nivel naţional (ceea ce corespunde unui rating mediu de 4,8% şi 12,8% cotă de piaţă), 598.000 dintre aceştia aflându-se în mediul urban (rating mediu 5,2% şi share mediu 13,6%).
Minutul cu cea mai mare audienţă a meciului, la nivel urban, s-a înregistrat la 23.31, când 769.000 de români urmăreau, la TVR 1, meciul din UEFA Champions League, transmis în direct de la Doneţk (rating 6,7% şi cotă de piaţă 23,4%).
TVR 1, lider de audienţă cu meciul Şahtior Doneţk – AS Roma
SRTv vrea să repozitioneze TVR 2 ca post pentru oameni activi din mediul urban, care au puţin timp să se uite la televizor, dar când o fac vor să se relaxeze, să se distreze şi să se informeze, scrie HotNews. Televiziunea publică a emis o cerere de oferte pentru achiziţionarea unui pachet de identitate grafică pentru TVR 1 şi TVR 2, caietul de sarcini pentru al doilea post public stipulând că redesenarea acestei identităţi urmăreşte “construirea unei puternice imagini de brand a TVR 2“.
SRTv “împrospătează” identitatea grafică pentru TVR 1 şi TVR 2. TVR 2 – un post pentru oameni activi care au puţin timp să se uite la TV
Echipa de la Neatza, emisiunea matinală de pe Antena1, s-a pricopsit cu Roxana Vancea, vecina cu o singură gropiţă, aleasă de Ziua Femeii din peste 1.300 de concurente, scrie Adevărul.
Răzvan Simion: “Decizia finală ne aparţine în proporţie de 80%, căci nu publicul este cel care trebuie să lucreze cu ea în echipă. Altfel, noi am făcut din nişte anonime ca Andreea Spătaru, Andreea Mantea sau Daniela Crudu ceea ce sunt astăzi. La noi asistentele au şi un atribut, ele sunt vecine. Acum am decis să schimbăm tiparul, suntem singurii care fac selecţia la televizor, spre deosebire de alţi colegi de-ai noştri care pun publicul în faţa faptului împlinit”.
„E lucru’ dracului să te trezeşti, să fii coerent şi să mai fii şi funny”
Compania de consultanţă de brand şi design Seed Consultants, partener exclusiv Landor în România, a realizat identitatea vizuală şi aplicaţiile grafice pentru noul brand, şcoala de media lansată de cel mai mare grup mass-media românesc, notează Financiarul şi IAA.ro. Platforma brandului Intact Media Academy porneşte de la ideea a€œinveti de la cei mai buni ca să ajungi într-o zi mai bun decât ei”. Intact Media Academy reuneşte profesioniştii în domeniu prin crearea celui mai complex program educaţional existent până acum în România pentru a pregăti noua generaţie de jurnalişti. Identitatea vizuală are la bază conceptul de divertisment, glamour, dorinţa tinerilor de a deveni un star, dar păstrează şi o legătură cu brandul mamă prin folosirea culorilor atribuite logo-ului Intact Media Group.
Aflate deja la a patra ediţie, Premiile de Excelenţă IAA îşi propun ca, şi în acest an, să aducă recunoaştere şi mulţumiri publice acelor personalităţi care, prin efortul şi implicarea personală, au contribuit în mod semnificativ la dezvoltarea industriei de marketing şi comunicare din România. Odată cu decernarea premiilor din acest an, va avea loc şi vernisajul primei Expoziţii de Reclame Vechi Româneşti (1840 – 1990), scrie IAA.ro.
Premiile de Excelenţă IAA reprezintă o iniţiativă pe termen lung a Consiliului Director şi a Senatului IAA care îşi propun ca prin acest eveniment să dea recunoaştere publică acelor persoane care prin acţiunile lor în industria de marketing şi comunicare au dovedit o prestaţie profesională şi etică la nivel de excelenţă, au creat un impact pozitiv şi au devenit exemple de urmat.
Gala Premiilor de Excelenţă IAA 2011 va avea loc pe 31 martie
BBC nu va face nici un anunţ cu privire la investiţiile în programe 3D până la mijlocul anului 2012, din cauza temerilor că tehnologia nu va avea succesul scontat la scară largă, scrie DailyBusiness.ro. Potrivit unui document intern BBC, entuziasmul cu privire la tehnologia 3D se datorează succesului câtorva filme 3D şi iminenta lansare a acestora pe suport Blu-Ray.
BBC nu este tentat de programele 3D: Amână posibilele investiţii până în 2012
Sursa foto: Mediafax
"

Niciun comentariu: