CNA va putea să sancţioneze cu amenzi între 10.000 de lei şi 200.0000 de lei posturile de televiziune şi radio, pentru cenzură şi ingerinţe editoriale, potrivit unui proiect legislativ care modifică actuala Lege a audiovizualului, avizat ieri de Comisia de Cultură a Camerei Deputaţilor, scrie Mediafax.
Una dintre cele mai importante modificări aduse prin proiectul legislativ actualei Legi a audiovizualului este introducerea posibilităţii ca membrii CNA să poate aplica amenzi cuprinse între 10.000 de lei şi 200.0000 de lei posturilor de televiziune şi radio, pentru acte de cenzură şi ingerinţe editoriale.
Potrivit Ralucăi Turcan, preşedintele Comisiei de Cultură din Camera Deputaţilor, prin această modificare s-a urmărit respectarea Constituţiei. “Ingerinţa şi cenzura sunt interzise şi atunci mi se pare normal că dacă sunt interzise prin Constituţia României să existe şi o sancţiune măcar cu o amendă în Legea audiovizualului”, a declarat Raluca Turcan.
Amenzi de până la 200.000 lei pentru cenzură şi ingerinţe editoriale la radio şi TV
Cristian Tudor Popescu apare de două ori menţionat în telegramele WikiLeaks despre România, ambele datând din anul 2006. Iată cum comentează editorialistul ziarului Gândul telegrama Wikileaks în care îi apare numele.
“Chiar eram întrebat zilele astea de ce nu am şi eu o scurgere de la Wiki. Răbdare, spuneam, şi iată-mă intrat de azi în rândul lumii, din păcate cu o prostioară. “CTP, într-o întâlnire privată cu diplomaţi americani: Sunt prieten cu Mircea Geoană de 20 de ani”, titrează săptămânalul Kamikaze”, scrie Cristian Tudor Popescu într-un editorial din Gândul.
“Mai întâi, nu ştiu cum ar fi auzit “diplomaţii americani” numărul 20, întrucât nici măcar twelve (12) în loc de twenty nu se apropie de realitate: discuţia avea loc în 2006 şi eu l-am întâlnit pentru prima oară pe Mircea Geoană prin 1999-2000, la tenis, în Herăstrău. Apoi fraza Wikileaks nu “face sens”: de ce, deşi suntem prieteni de 20 de ani, Geoană îşi face singur rău fiindcă e indecis? Dacă eram prieteni doar de 7 ani sau dacă eram duşmani, atunci se tăia mai puţin cu lama?”, mai scrie Cristian Tudor Popescu.
Wikileaks – lucruri noi şi adevărate
Televiziunile vor putea să folosească filmările cu camera ascunsă în condiţii mai restrictive decât în prezent, respectând prevederile Codului penal, potrivit unui proiect legislativ care modifică actuala Lege a audiovizualului, avizat ieri de Comisia de Cultură a Camerei Deputaţilor, relatează Mediafax.
Una dintre discuţiile aprinse a fost stârnită de modul în care radiodifuzorii pot difuza materialele filmate cu camera ascunsă, în special cele care conţin imagini ale persoanelor aflate la tratament în spitale.
Discuţia a pornit de la prevederea că “furnizorii de servicii media audiovizuale au obligaţia să respecte drepturile şi libertăţile fundamentale ale omului, viaţa privată, onoarea şi reputaţia, precum şi dreptul la propria imagine”.
Restricţii impuse de deputaţi în cazul filmărilor cu camera ascunsăCitate celebre ale preşedintelui Traian Băsescu şi ale lui Sorin Ion, ajuns renumit în urma unui reportaj al Pro TV şi cunoscut ca “Perversul de pe Târgu Ocna“, au ajuns surse de inspiraţie pentru agenţii de publicitate autohtone, ce le-au inserat inclusiv în reclame pentru branduri internaţionale, scrie Mediafax.
De pe internet, “Perversul de pe Târgu Ocna” a ajuns vedetă TV şi celebre au ajuns şi vorbele sale: “Păi ori suntem golani ori nu mai suntem?”
“Ori suntem la promoţie ori nu mai suntem?”, îşi întreabă brandul respectiv consumatorii. O domnişoară dintr-un supermarket, ajunsă la casă, este tratată ca şi cum ar fi la runda finală a unui concurs cu premii. Răspunde corect şi câştigă o sticlă cu apă pentru că “ori suntem la promoţii ori nu mai suntem”.
FOCUS: Preşedintele Băsescu şi “Perversul de pe Târgu Ocna”, citaţi în reclame. Vezi ce expresii celebre au mai fost folosite în clipuri promoţionale
James Murdoch, fiul lui Rupert Murdoch, a fost numit, miercuri, preşedinte-director general al diviziei internaţionale a gigantului media News Corp şi director operaţional adjunct, fiind astfel cel de-al treilea om ca importanţă ierarhică în grup, notează Mediafax, HotNews şi Financiarul.
“Din noul post, James Murdoch va contribui cu experienţa sa operaţională semnificativă, de care va profita vastul portofoliu de activităţi al News Corporation“, se precizează într-un comunicat emis de gigantul media.
Reţeaua de publicitate online Thinkdigital din România a generat anul trecut venituri de 230.000 euro, similar cu 2009, pentru anul acesta urmând să îşi dubleze afacerile şi în 2012 să intre pe profit, scrie Wall-Street.ro. Compania va lansa în curând, în premieră pe piaţa locală, o campanie targetată la nivel de individ, şeful ei considerând totodată că piaţa nu este educată şi că “agenţiile dorm, ar trebui să se trezeasca”.
“€œPrincipala cauză pentru care nu am crescut, în 2010, a fost fluctuaţia mare de personal a€“ de exemplu, doi oameni buni, au fost «furaţi» de agenţii de publicitate”, explică pentru Wall-Street.ro Adrian Stănescu, managing partner ThinkDigital România şi Moldova. Compania are în România 7 angajaţi, în creştere de la 4 la începutul anului precedent.
Pentru 2011 Stănescu se arată încrezător şi ţinteşte venituri de circa 500.000 euro, intrarea pe profit urmând să aibă loc în 2012.
Stănescu, ThinkDigital: Sfatul meu pentru agenţiile de advertising -€“ Să se trezească, că dorm pe ei!
Filmele distribuite de MediaPro Distribution, reprezentantul exclusiv al Warner Bros. Pictures, au acumulat în primul trimestru al anului încasări brute de 6,2 milioane lei, echivalentul unei cote de piaţă de 26%, notează Wall-Street.ro şi DailyBusiness.ro.
În trei luni de la preluarea licenţei gigantului producător american, MediaPro Distribution a adus în cinematografele româneşti producţii precum: Ursul Yogi, Necunoscutul, Drive Angry 3D: Iadul se dezlănţuie, Ritualul, Sucker Punch: Evadare din realitate; cât şi filme ale caselor de producţie independente: Anotimpul vrăjitoarei, Dincolo de limite şi Gnomeo şi Julieta în 3D.
Gatorade, băutura pentru sportivi fabricată de PepsiCo, şi-a schimbat numele în “G” pentru a atrage mai mulţi sportivi şi consumatori active, dar şi pentru a-şi construi o identitate globală, scrie DailyBusiness.ro, care citează Brand Republic.
Noul logo va apărea pe toate produsele Gatorade, însă în prezent campania de rebranding include piaţa din Marea Britanie, potrivit sursei menţionate.
Gatorade îşi schimbă numele în “G”
VICE, Cea mai şocantă şi avangardistă publicaţie pentru tineri, va apărea din această primăvară şi în România, scrie Money.ro. Revista este citită în România în versiunea online pe Viceland, care produce deja conţinut autohton la standardele VICE.
Versiunea tipărită va apărea în mai. Spre deosebire de jurnalismul tradiţional, care pune accentul pe obiectivism, VICE se bazează pe subiectivism şi experienţa reporterilor. Informaţia este insolită, punctul de vedere eterodox şi abordarea liberă.
Revista va fi distribuită gratuit în diferite locuri din Bucureşti, de la galerii de artă, cafenele şi cluburi şi până la concept store-uri.
VICE, unul dintre cele mai obraznice produse media, se lansează în România
Agenţia de relaţii publice Rogalski-Grigoriu a fost desemnată de Siemens România să desfăşoare o campanie de comunicare pentru a promova soluţiile acestei companii pentru dezvoltarea sustenabilă a oraşelor româneşti, scrie HotNews.
Campania constă într-o competiţie adresată studenţilor din facultăţile cu profil tehnic şi urmanism. Proiectul, intitulat “Victoria 20.20″, va fi lansat printr-o invitaţie adresată studenţilor, va continua prin sesiuni de “mentorship”, iar ideile câştigatoare vor fi prezentate public în iunie.
Campanie de PR cu studenţi
Sursa foto: Financiarul
"
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu