duminică, 3 aprilie 2011

EXCLUSIV: Vîntu: Din seara aceasta, Sebastian Ghiță nu mai este managerul Realitatea TV

EXCLUSIV: Vîntu: Din seara aceasta, Sebastian Ghiță nu mai este managerul Realitatea TV: "

Sorin Ovidiu Vîntu a decis să rupă contractul cu Sebastian Ghiță. “Din seara aceasta, Sebastian Ghiță nu mai este managerul Realitatea TV“, a declarat Sorin Ovidiu Vîntu în exclusivitate pentru paginademedia.ro.

Sorin Ovidiu Vintu, în exclusivitate pentru paginademedia.ro:

“Am luat decizia rezilierii contractului de management cu Sebastian Ghiță. Urmează să formalizăm din punct de vedere legal această decizie pe care eu am luat-o deja.”

Ce se va întâmpla cu banii investiți deja de Sebastian Ghiță?

Sorin Ovidiu Vîntu:

“Instanța va decide în ce măsură contractul cu Realitatea a fost respectat.”

Eu nu am contract cu domnul Vîntu“, spune Sebastian Ghiță.

“Eu nu am un contract cu domnul Vîntu. În acte proprietarul Realitatea este domnul numit Vitalie Dobândă. Consiliul de Administrație al Realitatea, după ce obține decizia Adunării Generale a Acționarilor, trebuie să deschidă o acțiune în instanță”, a declarat Sebastian Ghiță pentru paginademedia.ro.

“Contractul nu poate fi rupt decât după ce Asesoft primește o sumă mai mare de 20 de milioane de euro”, a mai explicat Sebastian Ghiță pentru paginademedia.ro.


"

Niciun comentariu: