joi, 21 aprilie 2011

Vîntu către Ghiţă: "Dacă am strâns puţin din pinteni ţi-ai dat duhul" - Justiţie > EVZ.ro

Vîntu către Ghiţă: "Dacă am strâns puţin din pinteni ţi-ai dat duhul" - Justiţie > EVZ.ro: "Sunt călare pe tine, că, dacă am strâns puţin din pinteni ţi-ai dat duhul. Te ridiculizez în tot târgul, te fac de c..., vei deveni un personaj penibil, eu ştiu să fac mişto şi cu intrări în presă. Ştiu să te fac de c..., îţi izolez toţi partenerii de afaceri. În timpul unui scandal, tu n-ai de unde să ştii, fug toţi ca potârnichile. De-aia am venit acolo, ca să fie scandal, că, dacă nu veneam acolo nu prea era scandal. Venirea mea acolo..., tu vroiai scandal, nu, eu vroiam scandal. Te-am lăsat pe tine şi tu să-l faci, să-ţi arăt cum se joacă cu adevărat cu creierul, nu cu hormonii."

Niciun comentariu: