joi, 21 aprilie 2011

Vîntu către Ghiţă: "Îţi rupem gâtul, ori gruparea mea, ori gruparea Chiorului" | Romania Libera

Vîntu către Ghiţă: "Îţi rupem gâtul, ori gruparea mea, ori gruparea Chiorului" | Romania Libera: "Vîntu: Nu, asta nu se învaţă în două zile, în două luni, în doi ani.

Ghiţă: Mai învăţ.

Vîntu: Nu se învaţă în timp scurt. După ce ai să ai tot corpul brăzdat de cicatrici, cu răni sângerânde pe tine, după aia o să înţelegi şi tu cum se joacă un joc d-ăsta. E fără mamă, fără tată şi fără prizonieri.

Vîntu: Realitatea, din moment ce am stabilit cu tine şi l-am pus pe Ion ca păstrător al acestei înţelegeri acolo, Realitatea a ieşit din preocupările mele. Cât ar fi, eu nu am miză acum. Iar când va fi miză, când vor începe marile negocieri, ţi-am spus, ne întâlnim... (...)

Vîntu: Nu numai că ştiu, dar diferenţa o plătesc eu, alea trei luni de zile diferenţa o plătesc eu, nu numai că ştiu, mă şi costă."

Niciun comentariu: