joi, 3 ianuarie 2013

INTERVIU Sergiu Nicolaescu: "M-am temut că voi fi OMORÂT după difuzarea peliculei Mihai Viteazul la Moscova", pagina 1 | Romania Libera

INTERVIU Sergiu Nicolaescu: "M-am temut că voi fi OMORÂT după difuzarea peliculei Mihai Viteazul la Moscova", pagina 1 | Romania Libera: "Chiar si comisarul Moldovan e de partea comunistilor.

Nu, niciodata. Daca te uiti la scenarii, niciodata n-am facut nici o concesie. Comisarul Moldovan spune doar: "Voi sinteti multi, voi hotariti, eu fac ce cred eu". Asta-i maximum ce spune. Am jucat pe maiorul intr-un film, dar nu am nici o fraza politica. In Zile fierbinti, eu mi-am batut joc de comunisti. Acest film, daca-l vezi acum, ramii uimit. Sa te uiti. Este o secventa cind directorul santierului naval vorbea la telefon si pe linga el trec niste insi cu niste pancarte in mina. Toate lozincile erau cu fundul in sus. Poate nicaieri n-am fost mai dur cu regimul ca-n filmul ala. Unii au ramas cu impresia ca am facut un film comunist. Nu se poate ca eu sa fac ceva de genul asta. Maximul de fraza comunista pe care eu l-am acceptat este: "Vrem sa facem o lume mai buna", spusa de un activist. Din cauza asta eram simpatic, iar poporul ma iubea."

'via Blog this'

Niciun comentariu: