joi, 3 ianuarie 2013

Reacția ULUITOARE a lui Nicu Covaci la auzul veștii că a murit Sergiu Nicolaescu: "Să-l ia mama dracului" - Vedete > EVZ.ro

Reacția ULUITOARE a lui Nicu Covaci la auzul veștii că a murit Sergiu Nicolaescu: "Să-l ia mama dracului" - Vedete > EVZ.ro: ""Să îl ia mama dracului. Câtă iubire i-am purtat de-a lungul anilor, cu atât mai mult m-am convins că a fost un om lipsit de caracter. Am să îi atac firmele! Trebuie să vorbesc cu avocații mei, pentru că nu obișnuiesc să mă dau bătut. Omul ăsta îmi datora 800.000 de euro. Fiind securist, în gașcă cu mârlanii și mitocanii care conduc țara, nici cei de la Finanțe nu au reacționat. Am trimis experți care au descoperit că are să îmi dea drepturile de autor pe 40 de ani de zile. A fost mână în mână și cu avocații, m-au scos de pe genericul filmului - un film de succes, de altfel. Nu mai continui... Mesajul meu este că nu mă dau bătut!", a declarat Nicu Covaci la auzul știrii că regizorul a încetat din viață, citat de libertatea.ro."

'via Blog this'

Niciun comentariu: