miercuri, 24 septembrie 2014

Cartianu, la ora 24.00, de ziua lui Voiculescu: ”La mulți ani, Varane, cu executare!”
Jurnalistul Grigore Cartianu, realizator al emisiunii ”Cronica de noapte”, de la Nașul TV, a ținut să fie primul român care să-i ureze ”La mulți ani” lui Dan Voiculescu, în direct, la TV. Acesta împlinește astăzi 68 de ani, dar nu poate sărbători evenimentul deoarece se află în penitenciar, unde sărbătorește o pedeapsă de zece ani […]

YESTERDAY

A “înviat” Turcescu! La Romania TV, televiziunea lui Ponta…Oare de ce?
Eram în telefon cu un prieten, fan Romania TV, da, am şi astfel de prieteni!:)), care îmi spune miştocăreşte: “Dă pe Romania TV!” “Nu, mersi, ştii că prefer B 1 TV”, îi spun. “Nici dacă e Turcescu?” “Adică?” “ÎN DIRECT, interviu!”, îmi răspunde. Îl iau în serios şi schimb canalul. Da! Turcescu vorbeşte! Nu era […]
Robert Turcescu la RTV, primele declarații după deconspirare: Explicațiile pe care trebuie să le dau le voi da în fața unui judecător
“Am avut un rucsac de pietre în spinare pe care l-am cărat cât l-am cărat și din moment ce l-am dat jos mă simt un

TODAY

Niciun comentariu: