luni, 3 ianuarie 2011

3 ianuarie: Oprah Winfrey si-a lansat propriul canal de televiziune

3 ianuarie: Oprah Winfrey si-a lansat propriul canal de televiziune: "

Oprah Winfrey și-a lansat, pe 1 ianuarie, propriul canal de televiziune, OWN, care va oferi programe de lifestyle, notează HotNews, Evenimentul Zilei, DailyBusiness.ro și Adevărul, care citează BBC. Oprah Winfrey Network a fost creată de celebra realizatoare alături de Discovery Channels. Postul, anunțat pentru prima dată în urmă cu trei ani, va fi disponibil inițial în peste 80 milioane de locuințe. Data lansării OWN a fost amânată până în prezent de 2 ori. Costul televiziunii se ridică, potrivit presei, la 189 milioane de dolari.

Jucării promovate prin reclame la posturile TV dedicate copiilor sunt uneori la limita legalităţii, scrie Evenimentul Zilei. Copiii sunt manipulaţi prin mesaje care le induc e ideea că pot fi cei mai buni numai dacă au o anumită jucărie. Spoturile în care apar fetiţe iubitoare, alături de mamele lor şi imaginează o familie perfectă în compania unor produse la care se face reclamă sunt periculoase atât pentru copii, dar şi pentru buzunarul părinţilor, spun specialişti în psihologie. Pe de altă parte, cei din industria reclamelor cred că spoturile respectă prevederile legale şi nu reprezintă un pericol pentru nimeni.
Reclame “manipulatoare” la posturile TV pentru copii

Discovery Channel a anunţat că a anulat difuzarea unui program în care era reconstituită autopsia lui Michael Jackson, motivând decizia prin începerea procesului în care este judecat doctorul starului şi nemulţumirea administratorilor averii lui Jackson, scrie Mediafax. Show-ul de televiziune “Michael Jackson’s Autopsy: What Really Killed Michael Jackson” urma să fie difuzat de Discovery Channel pe 13 ianuarie în Marea Britanie şi în mai multe ţări din Europa de Vest.
Discovery nu va mai difuza un program în care reconstituie autopsia lui Michael Jackson

Guvernul a aprobat, la sfâr;itul anului trecut, un proiect de lege care interzice amplasarea de suporturi pentru publicitate stradală în parcuri, pe arbori, în parcurile şi rezervaţiile naturale, pe sediile instituţiilor publice, pe asfaltul drumurilor, precum şi în alte locuri unde administraţia locală decide acest lucru printr-un regulament propriu, noteaza Mediafax. Ministrul Dezvoltării, iniţiatorul acestui proiect, a precizat că interdicţia se aplică şi pentru publicitatea electorală pe clădirile istorice. Într-un comunicat transmis de Executiv se arată că, până la 1 mai 2011, toate formele de publicitate trebuie să fie în conformitate cu noile reglementări, urmând ca autorităţile locale să demareze organizarea de licitaţii pentru amplasamentele destinate mijloacelor de publicitate.
Publicitatea stradală va fi interzisă în parcuri, pe clădirile publice şi pe copaci

Bergenbier, unul dintre cei mai importanţi producători de bere din România, va începe colaborarea cu agenţia de publicitate Lowe&Partners pentru activităţile de creaţie ce vizează brandurile Stella Artois şi Beck’s, notează Wall-Street.ro, DailyBusiness.ro și HotNews. În ultimii doi ani, serviciile de creaţie pentru cele două branduri au fost asigurate de agenţia de publicitate Leo Burnett care va continua să fie agenţia de brand şi creaţie pentru mărcile Bergenbier şi Noroc. Colaborarea cu Lowe & Partners vine în urma unui pitch organizat în urmă cu două luni de Bergenbier.

Societatea Română de Radiodifuziune (SRR) a încasat din publicitate 4.539.362 de lei (TVA inclus), în perioada 1 ianuarie – 31 octombrie, cea mai mare parte a veniturilor din publicitate atrase de Radioul Public mergând spre Radio România Actualităţi, au declarat pentru Mediafax reprezentanţii SRR. Potrivit SRR, activitatea de gestionare şi vânzare a spaţiului de publicitate al Radioului Public este derulată de SC CLIR Media Group SRL.
Radioul Public a încasat din publicitate circa 4,5 milioane de lei, în 2010

Cel puţin 105 jurnalişti au fost ucişi în timpul serviciului în 33 de ţări în 2010, mai puţini decât în 2009, potrivit statisticilor făcute publice astăzi de ONG-ul Presse embleme campagne (PEC), scrie Evenimentul Zilei. Anul 2010 a fost “mai puţin sumbru” decât 2009, când 122 de jurnalişti au fost găsiţi morţi, după un masacru în Filipine ce viza un candidat pentru alegerile locale, arată organizaţia. Însă, cifra pentru 2010 este mai mare ca cea din 2008, când au fost ucişi 91 de jurnalişti.
Cel puţin 105 jurnalişti ucişi în 2010. Mexic şi Pakistan, cele mai periculoase ţări

Sursa foto: DailyBusiness.ro

"

Niciun comentariu: