marți, 8 februarie 2011

8 februarie: Şeful misiunii FMI în România şi Traian Băsescu, invitaţi la TVR1

8 februarie: Şeful misiunii FMI în România şi Traian Băsescu, invitaţi la TVR1: "
Preşedintele Traian Băsescu şi şeful delegaţiei FMI în România, Jeffrey Franks, vor fi invitaţii a două “Ediţii speciale“, difuzate astăzi şi mâine, la TVR 1, scrie Mediafax, care citează un anunţ al Televiziunii Române. Astfel, de la ora 21.00, telespectatorii TVR 1 vor afla detalii despre noul acord cu FMI de la preşedintele Traian Băsescu, într-o “Ediţie specială“, în direct, moderată de Ramona Avramescu. Totodată, mâine, la aceeaşi oră, Rodica Culcer şi Lidia Moise vor modera o altă “Ediţie specială“, al cărei invitat este Jeffrey Franks, şeful misiunii FMI la Bucureşti.
Traian Băsescu şi Jeffrey Franks, marţi respectiv miercuri la TVR 1
Programul nu s-a mai respectat întocmai datorită derulării evenimentelor. Iată adresele  cele două ediţii speciale: 
8 februarie
9 februarie

Victor Ponta a plecat supărat de la o emisiune festivă a postului Antena 3 după ce a fost atacat şi hărţuit de moderatorii postului patronat de aliatul Dan Voiculescu, scrie Evenimentul Zilei. La nici două zile după marea unire, armonia s-a stricat exact în “centrul nervos” al alianţei opoziţiei: Antenele lui Dan Voiculescu. Moderatorii de la trustul de presă aliat cu PSD şi PNL l-au atacat frontal pe Victor Ponta. Gabriela Firea l-a catalogat ca “neprofesionist şi plin de frustrări” şi a refuzat să-i mai adreseze întrebări. În replică Ponta a reclamat “un atac incorect” şi a refuzat să mai răspundă la întrebari. A plecat jurându-şi să nu mai cale în emisiunile postului lui Voiculescu.
Ordinul lui Voiculescu: Gabriela, Fii-rea cu Ponta
Tinerele genereraţii se hrănesc din ce în ce mai prost. Numarul copiilor obezi s-a dublat în România în ultimul deceniu, scrie Adevărul. „Trebuie început cu reclamele din emisiunile pentru copii, trebuie interzise, în America s-a interzis într-unul din lanţurile de fast-food asocierea mâncărurilor cu jucăriile. Este o mare problemă, pentru că cei mici sunt manipulaţi, ei cumpără pentru acea jucărie şi mănâncă şi ce e alături”, a declarat Daciana Sârbu, iniţiatorul proiectului «Hrană deşteaptă pentru copii sănătoşi».
VIDEO Daciana Sârbu la jurnalul adevarul.ro: “Reclamele la produsele alimentare pentru copii în programe de desene animate ar trebui interzise”
Marina Dina, Bianca Drăguşanu şi Daniela Crudu s-au înscris la cursuri de televiziune, dar au „dezertat“ după doar câteva seminare. De meserie asistente, Marina Dina şi Bianca Drăguşanu au fost eleve la Şcoala de Televiziune patronată de jurnalistul Vlad Ionescu, scrie Adevărul. „Şcoala nu oferă un curs de prezentator TV, în schimb îţi oferă toate instrumentele prin care poţi deveni om de televiziune, trebuie numai să vrei să munceşti pentru asta“, crede Vlad Ionescu, unul dintre profesorii Marinei Dina. Pentru Bianca Drăguşanu entuziasmul a durat şi mai puţin: două săptămâni, deşi diploma de absolvire se acordă după nouă luni de studiu. „Cred că aceste cursuri le-ar fi ajutat extrem de mult, dacă le-ar fi terminat. Când vorbeam cu ele îmi ziceau că vor să devină Andreea Marin sau Mihaela Rădulescu. Dar dacă vrei televiziune adevărată, trebuie să ai răbdare şi să munceşti mult”, este de părere Ionescu.
Piţipoancele de la televizor, repetente la şcolile de televiziune
Mobile marketingul înregistrea¬ză creşteri de două procente de la an la an. Dacă în 2010 piaţa a fost evaluată de principalii jucători cu 5-7,5 mil. euro, pentru acest an se mizează pe o creştere de 20%, notează Financiarul, HotNews, Wall-Street.ro, DailyBusiness.ro şi IAA.ro. De asemenea, Dan Vîrţopeanu, General Manager Voxline Communication, aşteaptă un avans cu până la 50% al numărului de campanii în 2011. Aproape o treime din totalul pieţei de mobile marketing este susti¬nuta de companiile din FMCG (piaţa bunurilor de larg consum – n.r). Acesta crede că volumul total al pieţei de mobile marketing a fost de peste cinci milioane de euro, în creştere cu aproximativ 20%-30% faţă de 2009.
La doar nouă luni de la lansarea paginii “Reclame Vechi Româneşti 1860-1990“, aceasta este cotată de către Romanian Brands on Facebook – facebrands.ro - ca fiind pe locul 8 în categoria Arta şi Cultura, scrie IAA.ro. În clasamentul general, pagina sa ocupă poziţia 152 din peste 7.000 de pagini monitorizate, cu peste 15.300 de fani, fiind astfel clasată cu mult înaintea unor branduri de notorietate de pe piaţa românească. Pagina de facebook „Reclame Vechi Româneşti 1860 – 1990” a pornit ca un melange între pasiunea lui Florian Ciobanu pentru publicitate, artă, istorie şi cea pentru valorile româneşti din perioadele antebelic, interbelic şi postbelic.
Reclame Vechi Româneşti 1860-1990, în top Facebrands
Compania AOL a fost de acord să cumpere The Huffington Post pentru 315 milioane de dolari, notează Mediafax, Hotnews, Adevărul, Financiarul şi Wall-Street.ro, care citează CNN. “Ca parte a acestei tranzacţii, Arianna Huffington, cofondator al Huffington Post şi editor-şef al publicaţiei, va fi numită preşedinte şi redactor-şef al Huffington Post Media Group, care va include Huffington Post şi alte divizii de conţinut ale AOL“, se arată comunicatul celor două companii, citat de CNN.
Forţele de securitate egiptene au continuat să deţină jurnalişti şi militanţi pentru drepturile omului, în timp ce unele grupuri de opoziţie s-au întâlnit cu reprezentanţii Guvernului egiptean pentru a găsi o soluţie diplomatică la criza politică din ţară, scrie Mediafax, care citează CNN. Duminică, un corespondent al postului de televiziune Al-Jazeera în limba engleză, Ayman Mohyeldin, a fost deţinut de armată, în timp ce liderii egipteni insistă că jurnaliştii sunt liberi să îşi desfăşoare activitatea în Egipt. Acesta a fost eliberat în cursul nopţii de duminică spre luni, potrivit Al-Jazeera. Dacă sunt astfel de probleme, acestea “nu sunt intenţionate”, a declarat premierul egiptean Ahmed Shafik pentru CNN.
Jurnaliştii prezenţi la Cairo continuă să fie hărţuiţi
Numărul utilizatorilor de Facebook din România a ajuns la 2.811.800, depăşind astfel cu peste 400.000 de utilizatori cifră înregistrată pe 7 ianuarie 2011, notează Wall-Street.ro, Săptămâna Finaniciară şi IAA.ro, care citează un comunicat al serviciului de monitorizare Facebrands.ro. Astfel, în numai o lună, numărul de utilizatori de Facebook în România a crescut cu aproximativ 15%.
Blue Ocean Strategy Simulation este un instrument interactiv de simulare de marketing, care se desfăşoară în două zile (18 – 19 martie), la sediul IAA. Exerciţiul este folosit în cele mai bune şcoli de business din lume, printre care Stanford, London Business School, IESE sau Insead. Participanţii vor descoperi metode, concepte şi instrumente care le vor permite ca, într-un context de piaţă dur, să identifice oportunităţi de dezvoltare pentru compania lor şi să-şi lase în urmă competiţia. Mai multe detalii despre acest program şi despre cât costă el găsiţi pe IAA.ro.
Blue Ocean Strategy Simulation, cel mai inovator exerciţiu de simulare de marketing din lume, are loc în luna martie, la IAA
Postul de televiziune Al Jazeera va lansa cel mai târziu în luna aprilie un canal propriu ce va acoperi regiunea balcanică, mai exact ţările fostei Iugoslavii, scrie HotNews, care citează BalkanInsight.com. Noua reţea de televiziune îşi propune să depăşească în audienţă CNN-ul şi, totodată, să instituie standarde profesioniste într-o zonă încă divizată în urma războaielor inter-etnice. Încă nu s-a anunţat oficial când va începe să emită Al Jazeera în regiunea balcanică, dar acest lucru se va întâmplă cel mai probabil în martie sau aprilie.
Al Jazeera va lansa un canal pentru Balcani
Două reclame în care câinii au rolul principal, difuzate în timpul Super Bowl, finala campionatului de fotbal american, au fost declarate favorite ale publicului, scrie HotNews, care citează un studiu realizat de USA Today. “Copilul Darth Vader” a plasat o reclamă la Volkswagen pe locul al treilea în clasamentul celor câteva zeci de spoturi difuzate în timpul Super Bowl, eveniment major nu doar pentru sport, ci şi pentru industria americană de publicitate. Multe dintre spoturile difuzate la Super Bowl 2011 au apelat la vedete precum Eminem, Ozzy sau Timothy Hutton, iar unele dintre ele au declanşat controverse internaţionale.
VIDEO Spectacol publicitar Super Bowl, cu Darth Vader copil, Eminem, Tibet şi câini simpatici în rolurile principale
Time Warner îşi revizuieste opţiunile strategice pentru divizia de publishing IPC Media, ce publică revistele Marie Claire, Nuts, Horse&Hound şi NME şi ar putea vinde o parte din afacere, scrie Financiarul, care citează telegraph.co.uk. Surse familiare situaţiei susţin că încă nu au fost discuţii cu alte părţi interesate de titlurile diviziei, deşi vânzarea în masă a revistelor sau a titlurilor individuale este luată în considerare. „Bineinteles că facem revizuiri periodice la toate diviziile afacerilor pentru a ne asigura că rămânem competitivi, însă nu avem niciun plan pentru a acţiona la IPC”, a declarat un oficial al companiei Time Warner.
Time Warner vrea sa vanda divizia IPC Media
Arianna Huffington, inclusă de revista Forbes într-un clasament al celor mai influente femei din industria media, este cofondatoarea site-ului The Huffington Post, care s-a bucurat de un mare succes printre cititorii din întreaga lume şi care a adus în discuţie un nou model de media business, scrie Mediafax. Cariera ei a fost legată nu numai de jurnalism, ci şi de politică. Ea a fost la mijlocul anilor 1990 unul dintre cei mai populari comentatori conservatori, însă la sfârşitul decadei şi-a schimbat viziunea politică, trecând de partea liberalilor.
Arianna Huffington, una dintre cele mai influente femei din industria media
Anul trecut, vânzările principalelor co¬tidiene cu acoperire naţională din Franța au recuperat din declinul înregistrat în 2009, când s-a consemnat un recul de 3,5% comparativ cu 2008. Potrivit datelor finale ale OJD, organismul de monitorizare a presei scrise din Franţa, vânzările zilnice ale primelor 11 cotidiene au crescut cu 1,6% faţă de 2009, ajungând la o medie de 1,598 milioane de exemplare pe zi, scrie Financiarul. „Aceste cifre sunt de bun augur. Sigur, terenul pierdut în 2009 nu a fost recâștigat, dar s-a oprit sângerarea. Avem de-a face cu un progres real pentru ma¬joritatea titlurilor”, spune Patrick Barter, directorul general al OJD.
Presa franceză recuperează din declinul anului 2010
"

Niciun comentariu: