marți, 1 februarie 2011

Voma şi inconştienţa artei

euronews le mag - L'artiste contemporain Martin Creed révèle sa...: "

El este cunoscut pentru lucrări cel puţin pe "originale"  cu vărsături, defecaţie sau acte sexuale. "Artistul" contemporan Martin Creed a castigat premiul Turner in 2001, şi este întotdeauna gata să ne surprindă. Ultima sa creaţie este un cântec intitulat: gândire / nu gândesc. Gandeste-te / Să nu crezi. Decriptarea titlului de artist: " de cele mai multe ori eu nu sunt conştient de ceea ce fac. Dar pentru un timp, mă simt conştient". 
Vezi şi  filmuleţul de mai jos: 




Il est connu pour des œuvres pour le moins originales sur les vomissements, la défécation ou les relations sexuelles... L'artiste contemporain anglais, Martin Creed, lauréat du Turner Prize en 2001, est toujours prêt à nous surprendre. Sa dernière création est une chanson intitulée : Thinking/Not Thinking. Penser/Ne pas penser. Décryptage par l'artiste : « La plupart du temps, je ne suis pas conscient de ce que je fais. Mais pendant un certain temps, j'ai l'impression d'être conscient. J'ai l'impression que c'est à ce moment que je pense alors que le res... fr.euronews.net

Views:
4


0
ratings
Time:
02:55
More in
Shows
"

Niciun comentariu: