marți, 1 februarie 2011

1 februarie: Românii au talent din 18 februarie. De astăzi emite Music FM

1 februarie: Românii au talent din 18 februarie. De astăzi emite Music FM: "

Românii au talent, show-ul care a revoluţionat industria divertismentului, debutează luna aceasta la Pro TV aducându-i în casele românilor pe cei mai înzestraţi dintre compatrioţi. Miza: celebritatea şi premiul cel mare, de 120.000 de euro. Postul din Pache Protopopescu va începe să difuzeze celebra emisiune începând din 18 februarie, de la ora 20.30.
„Românii au talent” – Când începe cel mai aşteptat show al anului

Postul de radio Music FM se lansează astăzi, pe frecvenţa 103.8 FM, cu invitaţi speciali precum Andreea Esca, Bebe Cotimanis, Andi Moisescu şi Paula Seling, anunţă Mediafax şi HotNews. Postul difuzează hituri lansate în ultimii 30 de ani şi se adresează unui public format din femei şi bărbaţi cu vârste între 30 şi 50 de ani.

Mai multe ONG-uri au adresat, vineri, redactorilor-şefi de la România liberă, respectiv Capital două scrisori deschise în care semnalează dispariţia de pe site-urile acestor publicaţii a unor articole referitoare la Roşia Montană. Semnatarii scrisorilor se întreabă dacă nu cumva este vorba despre acte de “cenzură economică”.

Contactaţi de HotNews.ro, Dan Turturică, redactor-şef România liberă, şi Iulian Bortoş, redactor-şef Capital, nu au comentat pe marginea acestui subiect. Una dintre organizaţiile semnatare, Agenţia de Monitorizare a Presei-ActiveWatch, postează, luni, pe blogul sau un mesaj din partea României libere, în care se arată că “nu poate fi vorba de ‘intervenţii brutale în activitatea editorială a ziarului’, după cum le-aţi catalogat.”
Mai multe ONG-uri întreabă: cenzură la România liberă şi Capital, pe temă Roşia Montană? România liberă: Singurele intervenţii se înscriu în normele codului deontologic

Adevărul Holding lansează Adevărul Europa, primul birou editorial românesc permanent la Bruxelles. Publicaţia urmează modelul unor grupuri de presă europene precum BBC şi Frankfurter Allgemeine Zeitungm scrie Wall-Street.ro. Biroul editorial Adevărul s-a deschis, practic, la 1 decembrie 2010, materialele de la Bruxelles fiind publicate în paginile ziarului Adevărul. “Prin deschiderea redacţiei de la Bruxelles, Adevărul Holding oferă cititorilor săi şi perspectiva europeană asupra evenimentelor. Este un pas necesar şi obligatoriu pentru un grup de media care vrea să îşi informeze corect cititorii”, afirmă Peter Imre, directorul general Adevărul Holding.
Adevărul îşi deschide birou editorial la Bruxelles

În urma unui pitch organizat la finalul anului trecut, compania Ogilvy a fost aleasă pentru realizarea proiectului de comunicare „Redescoperim energia” al GDF SUEZ Energy România, notează Financiarul şi IAA.ro. Campania integrată de comunicare are drept obiective creşterea notorietăţii ofertelor companiei şi consolidarea imaginii acesteia în România, cu focus pe apartenenţa la un grup energetic de talie mondială şi impactul pe care produsele şi serviciile companiei îl au asupra vieţii cotidiene a clienţilor săi.

În urma unei licitaţii organizate la sfârşitul anului trecut, Lowe&Partners va oferi întreg spectrul de servicii pentru toate brandurile OTC din portofoliul Johnson&Johnson, notează Financiarul, Wall-Street.ro şi HotNews. Din luna decembrie 2010, Lowe a demarat primele proiecte pentru cinci din cele 10 produse din categoria OTC ale producătorului de farmaceutice şi produse de îngrijire personală. Printre serviciile pe care agenţia le oferă se număra planificare strategică, creaţie, BTL, ATL şi online.

Spre finalul “celui mai dur an”, Manuela Necula, CEO Ogilvy Group România, spune că a reuşit să restabilească echilibrul în compania pe care o conduce şi păşeşte în noul an cu forţe proaspete, planuri de creştere în domeniul digital şi posibile achiziţii. Per total, cifra de afaceri a grupului Ogilvy România a scăzut în 2010 cu circa 15% faţă de anul anterior. Potrivit şefei grupului, scăderea a fost mai mică decât cea a pieţei de media, rezultând într-o uşoară creştere a cotei de piaţă. Profitul a fost unul “decent”, chiar dacă obţinut cu mai mare gretutate decât în 2009, scrie Wall-Street.ro.
Manuela Necula, Ogilvy: 2011 e anul în care industria de comunicare trebuie să-şi recapete coloana vertebrală

Agenţia de branding Grapefruit, unul dintre principalii jucători pe piaţa de profil, ţinteşte majorarea cifrei de afaceri până la 1 milion de euro în 2011, în creştere cu circa 70%, conform oficialilor companiei, care nu se bazează însă pe evoluţia pozitivă a economiei pentru a-şi atinge obiectivul. Anul trecut, business-ul agenţiei a scăzut cu circa 15%, până la 585.000 de euro. “Pentru 2011, ne propunem o ţintă apropiată de 1 milion de euro la care vom ajunge prin creşterea echipei şi diversificarea serviciilor oferite, în contextul în care nu ne aşteptăm la un reviriment economic”, a explicat într-un interviu pentru DailyBusiness.ro Ştefan Liute, directorul de strategie al Grapefruit.
Agenţia de branding Grapefruit vrea o creştere de 70% în 2011, deşi nu crede în revenirea economiei

RCS&RDS, unul dintre cei mai mari operatori telecom locali, a lansat în luna ianuarie în aproximativ 10 oraşe, printre care şi Bucureşti, servicii de televiziune prin internet (IPTV), intrând astfel în competiţie cu Romtelecom, singura companie care mai oferea la nivel naţional acest tip de servicii, scrie Ziarul Financiar.
RCS&RDS iese la atac şi cu o platformă IPTV

Săptămâna trecută, bestadsontv.com a clasat între primele şase cele mai bune proiecte interactive din lume “scrie pe cer”, o campanie realizată de Orange România în colaborare cu Senior Interactive, scrie IAA.ro. Proiectul “scrie pe cer” a fost lansat în ajun de sărbători, pentru ca oricine să poată posta urări inedite, direct pe cer. Mii de oameni au scris atunci familiei şi prietenilor tot felul de mesaje. Proiectul “scrie pe cer” este un serviciu inovator de messaging care foloseşte o tehnologie de ultimă generaţie: augmented reality. Utilizatorii din orice reţea de telefonie mobila îl pot accesa, intrand pe scriepecer.ro.
Best Interactive of the Week vine de la Orange şi Senior Interactive

Agenţia Ogilvy&Mather, sub umbrela grupului de comunicare WPP, urmează să-şi crească participaţia în cadrul Ogilvy din Africa de Sud de la 49,9% la 59%, subiect supus Comisiei de reglementare, scrie Financiarul, care citează brandrepublic.com. Pe 26 ianuarie WPP a fost de acord să cumpere 50% din acţiunile Mindshare Africa de Sud de la Ogilvy SA, participaţia sa în cadrul agenţiei media ajungând la aproximativ 70%.
Grupul WPP se consolidează în Africa de Sud

Şase jurnalişti de la canalul de limbă engleză al postului Al-Jazeera au fost arestaţi luni, pentru scurt timp, la Cairo, a doua zi după ce activitatea postului de televiziune a fost suspendată în Egipt, scrie Mediafax. La scurt timp după ce au fost reţinuţi, cei şase ziarişti au fost eliberaţi, însă echipamentul lor video a fost confiscat.
Şase jurnalişti de la Al-Jazeera, arestaţi pentru scurt timp în Egipt

Grupul francez Lagardere a ajuns, luni, la un acord cu publisherul american Hearst prin care va vinde acestuia peste 100 de titluri din portofoliul său internaţional de reviste, pentru 651 milioane de euro, notează HotNews şi DailyBusiness.ro, care citează Reuters. AFP scrie că este vorba despre publicaţiile din SUA, Rusia, Ucraina, Italia, Spania, Marea Britanie, China, Japonia, Olanda, Republică Cehă, Hong Kong, Mexic, Taiwan, Canada şi Germania şi că printre titlurile vândute se număra şi ediţiile locale din aceste ţări ale revistei Elle, brand pe care Lagardere îl va deţine în continuare.

Segmentul presei scrise din SUA a început să dea semne de redresare, anul tre¬cut fiind închise „doar” 151 de ziare, faţă de peste 300 de titluri câte au fost nevoite să părăsească piaţa în 2009, scrie Financiarul, care citează studiul „State of Media 2011”, produs de compania Vocus Inc. Dintre titlurile de presă scrisă care au dispărut de pe piaţă anul trecut, 109 erau publicaţii saptămânale, 12 lunare şi doar 6 erau cotidiene.
„Doar” 151 de ziare închise în SUA, anul trecut. Presa pare că îşi revine

În primul număr al revistei din acest an, au apărut două execuţii din cadrul campaniei Skin Sensations, realizată pentru Fenistil, astfel încât agenţia din România devine are cele mai multe lucrări prezentate în Lurzer’s Archive, scrie IAA.ro. Saatchi & Saatchi este prezentă pentru a doua oară consecutiv în Luerzer’s Archive, cu lucrările Scratch şi Burn care fac parte din campania Skin Sensations, realizată pentru Lamisil (Novartis). Iar în numărul precedent a fost prezentat spot-ul TV creat pentru Voltaren (Novartis).
Saatchi & Saatchi România are cele mai multe lucrări prezentate în Lürzer’s Archive

Piaţa de publicitate TV din Marea Britanie va creşte cu 7% în primul trimestru al anului şi cu 6% în aprilie cu ocazia nunţii Prinţului Williams, programată la sfârşitul lunii, scrie DailyBusiness.ro, care citează Brand Republic. În 2010, piaţa de profil s-a majorat cu 13%-14%, cu toate că în luna iunie a anului trecut estimările vizau o creştere de 11,6% până la 3,9 miliarde de euro.
Publicitatea pe TV din Marea Britanie va creşte cu 7% în primele trei luni ale anului

"

Niciun comentariu: