duminică, 1 decembrie 2013

Saptamana dedicata povestilor din spatele Cortinei de Fier

AY

Studenţii români din Marea Britanie îl contrazic pe ministrul de Externe.
Studentii romani din Marea Britanie ii contrazic pe ministrul de Externe, Titus Corlatean, pe premierul Victor Ponta si pe ambasadorul Romaniei la Londra, Ion Jinga, in legatura cu verificarea dosarelor tinerilor ce se afla la studii. Intr-o scrisoare adresata redactiei Romania libera de un student roman, Viorel Tudose, se arata ca, de fapt, doar dosarele celor din Romania si Bulgaria sunt verific
MESAJUL lui Ponta de 1 Decembrie: Guvernul nu se va lăsa tulburat de scandal şi de conflicte interne inutile
Guvernul îşi va face treaba şi nu se va lăsa tulburat de scandal, de conflicte interne inutile, indiferent de diversele provocări, reparând multe dintre nedreptăţile anilor trecuţi, afirmă premierul Victor Ponta într-un mesaj de 1 Decembrie în care pledează şi pentru unitate şi solidaritate.
95 de lampioane vor fi lansate la ora 19:00 concomitent in doua capitale ale Unirii de la 1918: Alba Iulia si Chisinau
95 de lampioane vor fi lansate la ora 19:00 concomitent in doua capitale  ale Unirii de la 1918: Alba Iulia  si Chisinau.  Pe langa inaltarea lampioanelor, la ora 14:00, sub genericul ",Uniti sub tricolor" va avea loc o si defilare cu steaguri tricolore de mari dimensiuni la Poarta a IV-a si Poarta a III-a in Cetatea Unirii.
Saptamana dedicata povestilor din spatele Cortinei de Fier
In perioada 2-5 decembrie 2013, vor avea loc la Bucuresti patru evenimente complementare, in cadrul unuia dintre cele mai mari proiecte dedicate studierii impunerii comunismului. Astfel, luni, 2 decembrie, de la ora 19:00, va avea loc premiera filmului "In spatele cortinei", in Studioul Horia Bernea din cadrul Muzeului National al Taranului Roman. "In spatele cortine" este prim
Urarea unui romanas: "La multi ani, botosanenii mei dragi!"
Numele meu este IANNIS CHICA-ROSA , sunt din Botosani si desi nu am decat 2 anisori . Vreau sa fac si eu o urare de ziua noastra, a romanilor. Am rugat-o pe mami sa ma ajute.  "Sunt roman,roman voinic Si n-am teama de nimic Si va...
1 Decembrie: Cum a fost aleasa sarbatoarea, in 1990?
Actuala zi nationala a Romaniei, sarbatorita pe 1 decembrie, este a treia sarbatoare nationala pe care a avut-o statul nostru in istoria sa si a fost aleasa in 1990, de catre primul Parlament ales prin vot democratic de catre cetatenii romani. ...
Porunca iubirii - Parintele Teofil Paraian
Cuvantarea mea de acum am pus-o sub titlul "Porunca iubirii". Si inceputul l-am facut cu un indemn de la Sfanta Liturghie pe care-l auzim de fiecare data: "Sa ne iubim unii, ca intr-un gand sa marturisim". Il auzim, il trecem cu vederea, nu ne gandim...

Niciun comentariu: