miercuri, 16 februarie 2011

Sorin Ovidiu Vintu: Nu am niciun motiv sa reziliez contractul cu Sebastian Ghita la Realitatea, desi au fost si discutii in contradictoriu

Sorin Ovidiu Vintu: Nu am niciun motiv sa reziliez contractul cu Sebastian Ghita la Realitatea, desi au fost si discutii in contradictoriu: "Sorin Ovidiu Vintu afirma intr-un interviu acordat Paginademedia.ro ca nu are motive sa rezilieze contractul cu managerul Realitatea TV, Sebastian Ghita, desi "au fost si discutii in contradictoriu, ca am avut si opinii diferite". Potrivit omului de afaceri, cum Sebastian Ghita este managerul, "opiniile lui primeaza. Eu pot avea anumite opinii, el altele". Sorin Ovidiu Vintu spune ca in conflictul cu presedintele Traian Basescu "Realitatea TV nu poate fi implicata. Nu are niciun amestec in acest conflict, pentru ca nu eu sunt manager acolo"."

Niciun comentariu: