joi, 12 septembrie 2013


Antonescu: Băsescu e la putere.
Presedintele PNL, Crin Antonescu, a declarat, joi seara, la Realitatea TV, ca presedintele Traian Basescu este la putere si ca spera ca la anul sa fie in opozitie. Citeste si Antonescu: Nu eu am inceput disputa cu Ponta. Eu nu am baroni in partid, erau la PDL, dar au cazut la alegeri, la PSD sunt discutii "Eu spre ca spre sfarsitul anului viitor sa intre in Opozitie. I s-a dat mai multa puter
Semnificaţii istorice pentru ziua de 13 septembrie
În 1913, a încetat din viaţă, prăbuşindu-se cu avionul său, Aurel Vlaicu, inginer şi constructor de avioane, unul dintre pionierii aviaţiei mondiale (n. 1882).
Antonescu revine asupra proiectului RMGC: Avizarea a fost făcută de Chiţoiu şi Barbu din partea PNL
Preşedintele PNL, Crin Antonescu, a declarat, joi seară, că proiectul privind Roşia Montană a fost avizat din partea PNL de doi miniştri, şi nu de unul singur aşa cum a afirmat luni, respectiv de ministrul Finanţelor, Daniel Chiţoiu, şi cel al Culturii, Daniel Barbu.

YESTERDAY

Antonescu, despre folosirea termenului "parşivel": Am făcut un diminutiv; Asocierea cu Blaga era parşivă
Preşedintele PNL, Crin Antonescu, a declarat, joi seară, că a folosit diminutivul "parşivel" în cazul premierului Victor Ponta pentru că nu este "un om rău", dar asocierea PNL cu PDL şi Vasile Blaga era "incorectă" şi "parşivă".
Crin Antonescu vrea egalizarea vârstei de pensionare între femei şi bărbaţi
Preşedintele PNL, Crin Antonescu, a declarat că „este vitală costului muncii” prin reducerea cotei CAS, dar că trebuie luate şi decizii „mai puţin convenabile” precum egalizarea vârstei de pensionare între bărbaţi şi femei.
Alexandru Arşinel: Mi s-a dat o şansă la viaţă.
Actorul Alexandru Arsinel a fost externat, joi, de la Institutul de Urologie din Cluj-Napoca, unde a fost supus unui transplant de rinichi, informeaza Digi 24. Citeste si Actorul Alexandru Arsinel, in SPITAL de ziua lui 'Am batut la poarta acestui spital, mi s-a dat o sansa la viata si sunt fericit ca in Romania exista aceasta clinica, o adevarata oaza de speranta, cu o echipa de medici exceptiona
ROŞIA MONTANĂ. Ludovic Orban cere DEMISIILE lui Ponta şi Şova.
Deputatul Ludovic Orban a criticat afirmatiile premierului Victor Ponta si ale ministrului pentru Mari Proiecte de Infrastructura, Dan Sova, potrivit carora compania Gabriel Resources poate da in judecata statul roman, transmite Digi 24. Totodata, Orban a spus ca singura solutie de a salva credibilitatea USL este demisia premierului Victor Ponta si a ministrului delegat pentru Marile proiecte, Dan
A vrut să anuleze abonamentul fiului său decedat. Răspunsul şocant al companiei de telefonie mobilă
După ce fiul său a murit, un bărbat din Marea Britanie a încercat să anuleze abonamentul de telefonie mobilă pe care acesta-l avea, însă răspunsul companiei Orange l-a şocat
Crin Antonescu la Realitatea Tv: Nu se pune problema dezmembrarii USL/ Cand am ceva de spus partenerului de guvernare ies eu si o spun. Eu nu am grupuri de oameni carora sa le dau drumul cum dau drumul cainilor/ Votez impotriva proiectului de lege privind Rosia Montana
Copresedintele USL, Crin Antonescu, a explicat la Realitatea TV ca nu a urmarit sa jigneasca pe nimeni cand a pronuntat termenul "parsivel" in discursul de joi ci doar a vrut sa arate ca nu e corect ca el sa fie asociat cu Vasile Blaga in chestiunea proiectul minier de la Rosia Montana. "Indiferent daca erau sau nu oameni in strada, noi am fi votat impotriva proiectului RMGC. Asta n
Antonescu: Nu eu am început disputa cu Ponta. ...
Seful PNL a discutat, joi seara, intr-un interviu acordat Realitatea TV, despre tensiunile din USL, despre relatia cu Victor Ponta, dar si despre realizarile economice de pana acum ale Guvernului Ponta. Antonescu a apreciat ca alianta cu PSD nu se va rupe atata timp cat partenerii de coalitie urmaresc planul de guvernare. Astfel, Crin Antonescu a declarat, joi seara, in cadrul unei emisiuni a post

Niciun comentariu: