miercuri, 11 septembrie 2013

Antonescu îi răspunde lui Sârbu: „Dacă ştie despre despăgubirile pentru Roşia Montană, să mă lase pe mine în pace şi să informeze opinia publică” - Gandul

Antonescu îi răspunde lui Sârbu: „Dacă ştie despre despăgubirile pentru Roşia Montană, să mă lase pe mine în pace şi să informeze opinia publică” - Gandul: "Înţeleg că ar fi trebuit să ştiu, nu ştiu. Nu am avut nicio discuţie, nici cu domnul Ponta, nici cu altcineva despre angajamente ale statului român. Ce înţelege domnul Sârbu prin fete mari nu e treaba mea, dar popular se înţelege un singur lucru. Eu afirm public încă o dată că nu am cunoştinţă, cum nu are cunoştinţă opinia publică din România despre ce obligaţie este vorba. Dacă domnul Sârbu ştie, să mă lase pe mine în pace, să spună opiniei publice, eu credeam că nu ştie nici domnia sa”, a fost replicat liberalului."

'via Blog this'

Niciun comentariu: