duminică, 17 noiembrie 2013

Ce a descoperit un client McDonald's în băutura sa: "Mi-a fost fizic rău tot weekend-ul" - Gandul

Ce a descoperit un client McDonald's în băutura sa: "Mi-a fost fizic rău tot weekend-ul" - Gandul: ""Am tras tare din paiul din milkshake pentru că aceste băuturi sunt de obicei destul de groase şi aveam în jur de patru linguriţe de sare în gură", a explicat bărbatul în vârstă de 49 de ani.

"Am fost atât de bolnav pentru că am înghiţit toată sarea aia. Mi-a ajuns în partea din spate a gâtului şi nu am avut altă variantă decât să o înghit. Mi s-a făcut rău pe loc", a povestit Luffman.

După ce şi-a dat seamă că în pahar se afla sare, bărbatul a intrat în restaurant pentru a le arăta angajaţilor.

"Eram atât de nervos încât am turnat paharul pe tejghea. Băiatul care m-a servit era acolo. S-a uitat la mine şi mi-a spus doar că nu este el vinovat", a povestit Luffman."

'via Blog this'

Niciun comentariu: