vineri, 14 ianuarie 2011

Dragoș Nedelcu, Realitatea TV: “Narcisa Iorga ne trimitea SMS-uri să scoatem titluri de pe post”

Dragoș Nedelcu, Realitatea TV: “Narcisa Iorga ne trimitea SMS-uri să scoatem titluri de pe post”: "

Realitatea TV reacționează la discuțiile de ieri, din CNA, legate de situația postului de televiziune.

La alegeri, Narcisa Iorga reprezenta PDL în relația cu Realitatea TV și era membru CNA”, spune Dragoș Nedelcu, vicepreședintele Consiliului de Administrație al postului. “Prin astfel de declaraţii încearcă presiuni publice asupra mea cu scopul de a-mi schimba atitudinea în funcţia pe care o ocup“, spune Narcisa Iorga în replică la declarațiile lui Nedelcu.

Reacția oficialului Realitatea TV vine după ce Narcisa Iorga, membru CNA, a declarat ieri că “Realitatea TV este foarte departe de ceea ce şi-a asumat când a venit pentru prelungirea de licenţă şi foarte departe de ceea ce înseamnă informare corectă.”

Discuțiile de ieri, de la CNA, au fost reflectate de paginademedia.ro, AICI.

Dragoș Nedelcu:

“Înțeleg lupta pentru echidistanță a doamnei Narcisa Iorga și puterea cu care luptă împotriva Realitatea TV, dar nu pot să uit că dumneaei este cea care, în timpul campaniei electorale, reprezenta PDL în relația cu Realitatea TV. În același timp, era și membru CNA.”

“Avem dovezi care arată că Narcisa Iorga ne trimitea SMS-uri, mie și lui Sorin Enache, cerându-ne să scoatem anumite titluri de pe post.”

Narcisa Iorga: Prin astfel de declaraţii încearcă presiuni publice asupra mea

Apreciez că prin astfel de declaraţii încearcă presiuni publice asupra mea cu scopul de a-mi schimba atitudinea în funcţia pe care o ocup“, spune Narcisa Iorga despre declarațiile lui Dragoș Nedelcu.

Narcisa Iorga:

“Dacă înţeleg lupta mea pentru echidistanţă, e bine: îneamnă că îşi asumă abaterile grave ale postului Realitatea TV de la legislaţia audiovizualului în privinţa informării corecte.

Apreciez că prin astfel de declaraţii încearcă presiuni publice asupra mea cu scopul de a-mi schimba atitudinea în funcţia pe care o ocup.

Am votat, la sfârşitul anului trecut împotriva prelungirii cu 9 ani a licenţei audiovizuale pentru Realitatea TV reproşându-le tocmai modul în care postul înţelege să facă presă partinică, la comandă şi dincolo de norme. Am intuit atunci că este o păcăleală proiectul editorial semnat de către domnul Stelian Tănase, pe baza căruia au solicitat prelungirea de licenţă. Acum vedem că domnul Tănase refuză să preia conducerea Realităţii TV, invocând neînţelegeri cu patronatul în privinţa politicii editoriale.

Menţionez că dl Stelian Tănase a asigurat CNA că va demisiona imediat ce va simţi presiuni de natura ingerinţei patronatului în politica editorială. Aşadar, Realitatea TV are licenţă pentru încă 9 ani. În şedinţa de ieri a CNA, am luat decizia de a solicita Realităţii TV un punct de vedere cu privire la această situaţie.

În acest context pun declaraţiile dlui Nedelcu. Consider de prisos orice alt comentariu.”

Citește și:

"

Niciun comentariu: