luni, 24 ianuarie 2011

Miruna Munteanu a plecat de la CorectNews

Miruna Munteanu a plecat de la CorectNews: "

Miruna Munteanu, prezentatoarea emisiunii România politică de la Realitatea TV, a renunțat la postul de redactor-șef al site-ului CorectNews, pentru că, spune ea nu mai făcea față la trei locuri de muncă.

Am renunțat la contractul cu CorectNews pentru că am un altul cu Realitatea TV și mai am postul de editorialist la Jurnalul Național, iar trei joburi simultan s-au dovedit prea greu de dus pentru mine. Am crezut că pot să le fac față tututor, dar se pare că mi-am supraevaluat puterile”, a declarat pentru paginademedia.ro Miruna Munteanu.

Decizia jurnalistei vine la doar câteva zile de la aflarea veștii că Dinu Patriciu a ieșit din acționariatul platformei Corect, unde deținea 60% din acțiuni, după cum paginademedia.ro a scris AICI. În urma acestei mișcări, familia Roșca Stănescu a devenit unic acționar la Virtual Vig Bang, compania care operează site-urile din rețeaua Corect.

Miruna Munteanu a spus că plecarea ei nu are absolut nicio legătură cu această schimbare.

“Nu-l cunosc pe domnul Patricu, în schimb, cu Sorin Roșca Stănescu am lucrat foarte multă vreme la Ziua și am încredere în el, nu există niciun motiv de conflict între noi”, a mai spus Miruna Munteanu.

Potrivit informațiilor paginademedia.ro, CorectNews a trecut printr-o serie de restructurări la sfârșitul anului trecut. În decembrie, 10 oameni (din echipa de aproximativ 30 de ziariști) au fost restructurați. Alți câțiva jurnaliști vor pleca în următoarea perioadă.

Sursa foto: Victor Roncea

"

Niciun comentariu: