luni, 16 mai 2011

Gabi Jugaru, gata cu farsele: “M-am săturat de făcături!”

Gabi Jugaru, gata cu farsele: “M-am săturat de făcături!”: "

Gabi Jugaru renunță la farsele pe care le realiza la Național TV, după zece ediții. Săptămâna aceasta, joi, este ultima emisiune Joker cu Jugaru la Național TV.

De ce renunță? “M-am săturat de făcăturile de pe piață.”

Detalii, în continuare:

Aproape toate emisiunile care își spun “reality-show” și farsele de pe TV sunt regizate! Eu le fac pe bune”, își exprimă revolta Gabi Jugaru, într-o declarație pentru paginademedia.ro.

În condițiile în care farsele jucate sunt mai ieftin de produs, este greu să ții pasul cu o emisiune adevărată, spune el. “Farsele lui Jugaru sunt 100% reale. Eu nu o să fac niciodată făcături”, spune el.

Gabi Jugaru:

“M-am săturat ca lumea să compare mere cu pere, emisiuni adevărate cu făcături. Din păcate, cu o emisiune reală 100% nu îți acoperi nici costurile de producție, dacă nu e promovată suficient, dacă nu ai un marketing și un PR funcțional”.

“Și mie mi s-a propus să fac “făcături”, acum câțiva ani, de către un alt post de televiziune. Am refuzat, niciodată nu voi accepta așa ceva.”

Gabi Jugaru realizează la Național TV emisiunea Joker cu Jugaru. În luna aprilie, cele patru ediții ale emisiunii au avut o audiență în mediul urban de 112.000 de telespectatori, adică 1% rating. Performanțele de audiență nu amortizează emisiunea.

Este o producție grea și costisitoare. La ratingul de acum, nu îmi acopăr nici cheltuielile de producție. Nu mai vreau să muncesc în gol”, spune Jugaru.

Ce va face în continuare?

“Rămân la emisiunea AntiStress, pe care o realizez la Național FM cu Denis Ciulinaru. Denis are multă experiență în radio cu care mă înțeleg și fac echipă.”

Contractul lui Gabi Jugaru cu Național TV includea o clauză de rating, mai mare decât performanțele din prezent ale emisiunii.

Gabi Jugaru a venit la Național TV în primăvara acestui an. Înainte de Național TV, a realizat Jugaru Shukaru, emisiune difuzată de Pro TV. Postul din Pache Protopopescu s-a despărțit de Gabi Jugaru, la începutul lui 2010, după trei ani de colaborare.


"

Niciun comentariu: