luni, 16 mai 2011

Rănile sufletului…

Rănile sufletului…: "
Nu am scris de ceva vreme.. şi nu am un motiv întemeiat pentru asta.. poate pentru că.. nu mai pot să-mi despletesc sufletul în cuvinte.. sau pentru simplul fapt că.. am obosit să o fac..
A trecut aşa mult timp.. de când puritatea mă înconjura.. şi nu înţeleg de ce Timpul.. mă repede în lumea rădăcinilor adânci..în lumea nefericită a maturizării peste răsărit..
Neputinţa..şi confuzia îmi stăpânesc fiinţa de ceva vreme.. şi cu toate că.. ' sunt bine '.. în aparenţă.. totuşi sufăr..
În ultima perioadă.. pierd oameni ce mi i-am legat de suflet.. şi sufletul mi-i rănit.. de atâtea rupturi..
Poate că-i vina mea că mă las lovită.. de oameni.. dar.. ştii. totuşi sunt aceeaşi.. cu zâmbete.. cu îndoieli.. cu banalităţi.. sunt tot EU.. cu vorbe multe.. cu secrete şi mărunţişuri..
Cât despre.. TINE... e cam târziu.. şi totuşi..am nevoie de tine..
"

Niciun comentariu: