luni, 5 august 2013

Clubul de jurnalism Micii reporteri, premiat de o asociație din Italia


Clubul de jurnalism Micii reporteri, premiat de o asociație din Italia




Clubul de jurnalism pentru copii “Micii reporteri”,  în cadrul căruia este realizat ziarul BUZZ, publicația copiilor din Botoșani, a fost premiat de o asociație româno-italiană pentru activitatea desfășurată.

Este vorba despre Asociația româno-italiană „Europaeus”, cu sediul la Roma, condusă de jurnalistul de origine română, născut la Botoșani, Miruna Căjvăneanu, prezent în aceste zile la Botoșani.

Premiul, în bani și un certificat de apreciere, fost înmânat unuia dintre membrii cercului, chiar pe scena din parc, unde, în fiecare duminică după-amiază, cântă copiii din grupul Cheia Sol, cu care micii reporteri ai ziarului Buzz sunt prieteni. “Am citit ziarul vostru din scoarță în scoarță și mi-am amintit că și eu, când eram de 14-15 ani, am scris la diferite publicații, am avut acest noroc, așa încât am decis să profit de faptul că sărbătoriți acest frumos eveniment, doi ani de la înființare, și să vă ofer un premiu și să ne vedem la fel și peste 10, 20 ani”, a spus președintele Asociației „Europaeus”, Miruna Căjvăneanu.

Premiul a fost ridicat de către Daria Ichim, membru al cercului chiar de la înființare, care, la rândul ei, a mulțumit pentru acest gest, oferind președintei asociației, din partea cercului, un buchet de baloane cu culorile drapelului românesc.

Jurnalistul Miruna Căjvăneanu derulează la Roma, prin asociația care o conduce o mulțime de activități atât pentru români cât și pentru italieni.

Cercul “Micii reporteri”, care a luat ființă în anul 2011 în cadrul programului “Bibliovacanța” al Bibliotecii „Mihai Eminescu” din Botoșani, a sărbătorit în weekendul care a trecut, 2 ani de la înființare. Aceasta s-a întâmplat printr-o serie de activități intitulate „BUZZfest 2013”,  care au cuprins o activitate intitulată “Lecturi în aer liber”, un concurs de frumusețe pentru copii “Mini Miss&Mister Buzz 2013”, o oră de zumba cu Ragazzo de la G-power, intitulată  „ZumbaBuzz” și în fine,  o petrecere în aer liber pe muzica grupului de copii Cheia Sol, în parcul Mihai Eminescu, unde a avut loc și înmânarea premiului amintit.

===

Niciun comentariu: