marți, 4 iunie 2013

Mircea Badea si mamele moarte - Media > EVZ.ro

Mircea Badea si mamele moarte - Media > EVZ.ro: "Astfel, un tânăr i-a transmis sec antenistului: "Pentru isterie fă-ţi o clismă cu muşeţel".

Răspusul lui Badea a şocat pe toată lumea: "Poate o fut pe mă-ta dar mi-e scârbă de curva bătrână". Criticul nu s-a oprit şi a încercat să-i atragă atenţia prezentatorului emisiunii "În gura presei" că nu mai are mamă de ani buni: "Domnule Badea, eu v-am trimis doar o poantă decentă. Dacă sunteţi într-o pasă de delir de grandoare, vă iert că românul e în general slobod la gură şi sinapsele funcţionează cu trecere prin anus, dar dacă sunteţi isteric congenital vă recomand să vă căutaţi la mansardă. În altă ordine de idei, mama e decedată de 15 ani".

În loc să dreagă busuiocul, aşa cum lesne ar fi putut să o facă, replica lui Badea fost: "Ah, mă-ta e moartă? Loooool"."

'via Blog this'

Niciun comentariu: