miercuri, 5 iunie 2013

Reporter Virtual – stiri exclusive » Mihai Craiu arunca bomba! Marturie-soc despre santajul din laboratoarele Intact. “Raspopitul Gadea accepta si duce mai departe!”

Reporter Virtual – stiri exclusive » Mihai Craiu arunca bomba! Marturie-soc despre santajul din laboratoarele Intact. “Raspopitul Gadea accepta si duce mai departe!”: "“Tot trustul e in faliment si el se plimba cu un avion de 20 de milioane de euro”
* “Noi cei care am refuzat sa santajam a trebuit sa plecam si am plecat. Altminteri, eram in puscarie ca si Alexandrescu. Oancea (directorul general de la B 1 TV – n.r.) a refuzat sa faca acest lucru si a plecat. Eu am refuzat si am plecat. Este foarte clar! De ce ne ascundem dupa degete!? De ce nu-i excludem pe oamenii astia din viata politica? De ce nu-i penalizam pentru ca intra si pe baza relatiilor lor de media, candideaza, iau posturi in administratia publica, sunt numiti cu demnitati publice, statul cheltuieste bani pentru alegeri si ei se ascund. Isi iau avioane de  milioane de euro si pleaca in timp ce societatile lor sunt in faliment! Jurnalul National n-a luat salariile de patru luni, Saptamana Financiara e in faliment, tot trustul e in faliment si el (n.r. – Voiculescu) se plimba cu un avion personal pe care a dat 20 de milioane de euro”."

'via Blog this'

Niciun comentariu: